Przetargi.pl
Przebudowa ul. Nowej w Pszczółkach

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Nowej w Pszczółkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEBUDOWA UL. NOWEJ W PSZCZÓŁKACH Zakres robót obejmuje: - zdjęcie płyt yomb z jezdni oraz kostki brukowej i płyt yomb z istniejących wjazdów na posesje - materiał rozbiórkowy nadający się do ponownego użycia należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, natomiast pozostały - zutylizować, - wykonanie jezdni o nawierzchni z betonowej kostki o grubości 8 cm (kategoria obciążenia KR2), w kolorze szarym, na powierzchni około 740 m2; - wykonanie wjazdów na posesje – nawierzchnia z kostki brukowej grafitowej (barwionej w całej masie) o grubości 8 cm, - wykonanie jednego dojścia na posesję – nawierzchnia z kostki brukowej czerwonej (kostka barwiona w całej masie) o grubości 8 cm, - wykonanie chodnika po prawej stronie – nawierzchnia z kostki brukowej czerwonej (kostka barwiona w całej masie) o grubości 8 cm, - wykonanie 2 wpustów deszczowych od strony ul. Ogrodowej wraz z włączeniem do istniejącej studni, - wykonanie regulacji studzienek, zaworów, zasuw i włazów, - humusowanie poboczy i obsianie ich trawą. Szerokość wjazdów należy dostosować do wszystkich istniejących bram i furtek, z zastosowaniem krawężnika, obniżonego na całej szerokości wjazdu. Zamówienie nie obejmuje wykonania chodnika i miejsc postojowych zaprojektowanych po lewej stronie drogi, a także fragmentu jezdni od strony ul. Jana Pawła II (obecnie fragment jezdni wykonany z asfaltu) oraz fragmentu jezdni na skrzyżowaniu z ul. Kopernika (obecnie fragment jezdni z kostki betonowej). Długość wjazdów i dojścia po stronie lewej należy wykonać na długości od granicy posesji do jezdni. Wszystkie nowe elementy drogi powinny być dostosowane do pozostałych elementów niepodlegających przebudowie. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania kruszyw innych niż opisane w dokumentacji projektowej (kruszywa łamane uzyskane w wyniku przekruszenia skał litych) w podbudowie zasadniczej zjazdów, chodników oraz w podbudowie pomocniczej konstrukcji jezdni. Zamawiający nie dopuszcza zamiennego stosowania materiałów pochodzących z odzysku, posiadających certyfikaty oraz badania zezwalające na stosowanie w budownictwie drogowym. 2. Podczas przebudowy drogi należy zapewnić dostęp do nieruchomości mieszkańcom, służbom komunalnym i ratunkowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 4. Przedmiar robót dołączony do SWIZ należy traktować pomocniczo. Przedmiar robót w branży sanitarnej obejmuje zakres wykraczający poza niniejsze zamówienie, które obejmuje wykonanie 2 wpustów od strony ul. Ogrodowej wraz z włączeniem do istniejącej studni. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych, obejmujących: - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników, przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 6.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach