Przetargi.pl
Przebudowa ul. Nowej, Nadrzecznej i ul. Głównej w Kowarach III etap

Urząd Miejski w Kowarach ogłasza przetarg

  • Adres: 58530 Kowary, ul. 1-go Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 718-24-16
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kowarach
    ul. 1-go Maja
    58530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 075 718-24-16
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Nowej, Nadrzecznej i ul. Głównej w Kowarach III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Nowej, Nadrzecznej i ul. Głównej w Kowarach, III etap (odcinki drogi A-E, F-B, H-I, J-K, G-D). 1. Zamówienie obejmuje wykonanie: a. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe tj: - Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i samosiejek na poboczu, - Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie, kora i wrzos) z wywiezieniem, - rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych, - Korytowanie na głębokość 30 cm. b. Odwodnienie i elementy ulic tj: - Ława betonowa zwykła - pod brukowanie grub. 20 cm, - Ścieki uliczne z kostki kamiennej nieregularnej o wys. 10 cm na zaprawie betonowej, - Krawężniki betonowe o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych, - Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0.1 m³ - kapy zaworów gazowych i wodociągowych, - Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0.2 do 0.3 m³ - włazy studni sanitarnych, c. Podbudowy i nawierzchnie tj: - Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm, - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm, - Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych jezdni i zjazdów, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 7 cm, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm, - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm układana mechanicznie na podsypce cementowo-piaskowej. d. Roboty wykończeniowe tj: - Wyprofilowanie poboczy niesortem kamiennym 0/31,5 zagęszczanym mechanicznie szerokości 0,5 m i o grubości średnio 10 cm, - Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, - Humusowanie skarp z obsianiem, dodatek za każdy dalszy 1 cm humusu, - Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych, - Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2, - Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. - Wykonanie operatu kolaudacyjnego, 2. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne harmonogramu rzeczowo – finansowego. 3. Zapewnienie nadzoru konserwatorskiego zgodnie z decyzją nr 803/14 z dni 02.07.2013 wydaną przez Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Jeleniej Górze, ul. 1 Maja 23, 58-500 Jelenia Góra. 4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o ich rozpoczęciu wszystkich właścicieli sieci zlokalizowanych na odcinku objętym przedmiotem zamówienia, oraz mieszkańców. 5. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca: a) projekt budowlany, b) przedmiar robót, c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. UWAGA! Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiORB oraz będą zgodne pod względem: 6.1. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 6.2. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.), 6.3. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6.4. standardów emisyjnych. 7. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji i STWiORB. 8. W ramach zamówienia, oprócz robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie również do: wykonania, wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. 9. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, łącznie z udzieleniem gwarancji. 10. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. 11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 11.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni w/w osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników winien przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Inspektorowi Nadzoru kopię umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców kopie umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. 11.2. W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie okresu o którym mowa w pkt 11.1., wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby. 11.3. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia pracowników na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na terenie budowy winien zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 11.4. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt 11.1., wykonawca winien uzyskać od zatrudnionych pracowników, zgodę dla Zamawiającego na dostęp do danych osobowych tych pracowników w celu prawidłowej realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach