Przetargi.pl
Przebudowa ul. Młyńskiej w Różynach

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Młyńskiej w Różynach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa ul. Młyńskiej w Różynach Zakres zadania obejmuje: 1.1. Przebudowę drogi ul. Młyńskiej w Różynach (o długości ok. 1760 mb), w tym między innymi: a) rozbiórka / demontaż przepustu betonowego ze ścianami betonowymi, ogrodzenia wraz z podmurówką, utwardzeń nawierzchni, krawężników i obrzeży betonowych, b) ułożenie nawierzchni z płyt wielootworowych typu YOMB oraz 3 wyniesionych skrzyżowań (kostka 8 cm kolor czerwony), c) budowa chodników o szerokości 2 m na całej długości drogi (kostka brukowa 8 cm koloru żółtego), d) budowa wjazdów na posesje (kostka brukowa 8 cm koloru czerwonego) szerokość wjazdów należy dostosować do wszystkich istniejących bram i furtek z zastosowaniem krawężnika obniżonego na całej szerokości wjazdu, e) przebudowa przepustu pod zjazdem publicznym z ul. Leśnej wraz z montażem balustrad, f) montaż 5 podwójnych zestawów progów spowalniających wyspowych. Należy wyregulować istniejące studzienki, zawory, zasuwy, włazy oraz wykonać humusowanie skarp poboczy z obsianiem trawą. W przypadku konieczności podwyższenia studni kanalizacyjnych o dodatkowe kręgi, Wykonawca wykona te roboty na koszt własny. 1.2. Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Młyńskiej w Różynach, w tym:. a) wykonanie wykopów; b) ułożenie kanalizacji deszczowej grawitacyjnej ϕ315/800 i tłocznej ϕ75; c) zagęszczenie terenu; d) budowę 2 przepompowni wód deszczowych . 1.3. Budowę oświetlenia drogowego a) budowa 11 słupów oświetleniowych stalowych okrągłych o wysokości 8 m na fundamentach prefabrykowanych, b) montaż 11 opraw LED max 58W, min 9000Lm, ok. 4000K montowane na wysięgniku poziomym 1m, c) wykonanie połączenia słupów kablami typu YAKXS 4x25 (o długości ok. 485 mb) w rurze osłonowej, wraz z bednarką FeZn 25x4, d) wykonanie zasilania oświetlenia drogowego z istniejącej szafki, jako kontynuacji istniejącego oświetlenia w ul. Młyńskiej (ze słupa 12/2), e) wykonanie badań i pomiarów. Wszystkie zmiany do dokumentacji projektowej zostały naniesione na załączonym wykonawczym planie sytuacyjnym. Płyty betonowe, pochodzące z rozbiórki nawierzchni ul. Młyńskiej i nadające się do ponownego wykorzystania, należy złożyć zesztaplowane, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zlokalizowanym w odległości do 3 km. Ocenę płyt, pod kątem ich ponownego wykorzystania, należy przeprowadzić z inspektorem nadzoru. Uszkodzone, nie nadające się do powtórnego wbudowania płyty betonowe, należy zutylizować w sposób zgodny z przepisami. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania, w podbudowie zasadniczej zjazdów, chodników i parkingów oraz w podbudowie pomocniczej konstrukcji jezdni, kruszyw innych niż opisane w dokumentacji projektowej – kruszywa łamane SM uzyskane w wyniku przekruszenia skał litych. Zamawiający nie dopuszcza zamiennego stosowania materiałów pochodzących z odzysku, posiadających certyfikaty oraz badania zezwalające na stosowanie w budownictwie drogowym. W związku z koniecznością usunięcia kolizji w zakresie sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej, Wykonawca przed wykonaniem docelowej nawierzchni drogi, udostępni plac budowy gestorom sieci. Podczas prowadzenia robót należy (w miarę możliwości) zapewnić dojazd do wszystkich nieruchomości w obrębie prowadzonych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ . Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: prace ziemne, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni, zagęszczanie podłoża, ustawianie krawężników i obrzeży betonowych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 100.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach