Przetargi.pl
Przebudowa ul. Mieszka I wraz z przyległymi parkingami i ciągami pieszymi

MIASTO SŁAWNO ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 810 00 81
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO SŁAWNO
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 59 810 00 81
    REGON: 770979884
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.slawno.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Mieszka I wraz z przyległymi parkingami i ciągami pieszymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa ul. Mieszka I wraz z przyległymi parkingami i ciągami pieszymi”1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty budowlane:1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe- roboty pomiarowe i rozbiórkowe,2) roboty ziemne, wykonanie koryta,3) roboty krawężnikowe,4) podbudowa pod jezdnię,5) podbudowa pod zjazdy,6) podbudowa pod parkingi,7) podbudowa pod chodniki,8) nawierzchnie jezdni,9) nawierzchnie jezdni z kostki,10) nawierzchnia parkingów,11) nawierzchnia zjazdów z kostki,12) nawierzchnia chodników,13) zieleń- nasadzenia drzew i krzewów liściastych, kwiatów,14) regulacja armatury,15) wymiana odcinka kanalizacji deszczowej, roboty ziemne; rozbiórkowe; montażowe,16) oświetlenie,17) remont muru oporowego,18) instalacja monitoringu z zasilaniem,19) umacnianie skarpy płytami betonowymi,20) wymiana płotków przy ogródkach,21) oznakowanie pionowe,22) tymczasową organizację ruchu,23) prace wykończeniowe - przywrócenie terenu wokół inwestycji do stanu pierwotnego,24) zakup, dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej, według wzoru graficznego dostarczonego przez Zamawiającego oraz w miejscu wskazanych przez Zamawiającego. Tablicę informacyjną należy umieścić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych. Tablica informacyjna o wymiarach 180 cm x 120 cm, materiał: płyta kompozytowa, tworzywo sztuczne pleksi lub PCV – grubość: min. 3 mm (dopuszczalne umieszczenie tablicy na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią). Edytowalny wzór projektu w formacie .eps jest dostępny na stronie internetowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w sekcji „Materiały”: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne oraz w wersji AI na stronie internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego w sekcji „Materiały promocyjne dla JST”: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c216101. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: „Przebudowa ul. Mieszka I wraz z przyległymi parkingami i ciągami pieszymi”.2. W ramach swych czynności Inspektor Nadzoru powinien przede wszystkim:1) reprezentować zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, decyzją pozwolenia na budowę, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,2) uzgodnić harmonogram realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy,3) akceptować wnioski materiałowe,4) zawiadamiać zamawiającego oraz jednostkę projektową o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywać z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, współpracować z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych,5) sprawdzać ilości i jakości robót w trakcie i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobiegać stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,6) dokonywać odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych,7) potwierdzać faktycznie wykonane roboty,8) kontrolować terminowość wykonania robót w stosunku do harmonogramu realizacji robót i fakturowanie w zakresie rzeczowym i finansowym,9) uczestniczyć w naradach technicznych i innych organizowanych przez zamawiającegoi wykonawcę robót oraz sporządzać z ich ustaleń pisemnych protokołów,10) organizować niezbędne narady robocze w trakcie realizacji inwestycji, z udziałem zamawiającego, wykonawcy, projektanta, 11) kontrolować postęp realizowanych robót budowlanych (obecność na placu budowy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego),12) sprawdzać i opiniować wnioski wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalać sposób wykonania tych robót,13) dokonać czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przekładanych przez wykonawcę robót,14) opracowywać opinie dotyczące wad i usterek przedmiotu niniejszej umowy z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nienadające się do usunięcia,15) dokonywać czynności związanych z odbiorem końcowym oraz dokonać odbioru końcowego przy udziale i akceptacji zamawiającego,16) kontrolować prawidłowość prowadzenia dzienników budowy,17) kontrolować zmiany w realizacji umowy z wykonawcą robót oraz inicjować aktualizacje treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji,18) nadzorować kompletność i poprawność sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodność z wymogami prawa w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium, w wysokości :CZĘŚĆ I – 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).CZĘŚĆ II – Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w formie pieniądza wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Sławnie nr rachunku 10 9317 0002 0000 3183 2000 0030 z dopiskiem „wadium – nr ZW.271.3.2023” Za termin wniesienia wadium uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.5. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta lub poręczyciela od odpowiedzialności wskutek zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta lub poręczyciela.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno:1) być wystawione na MIASTO SŁAWNO, ul. M. CURIE-SKŁODOWSKIEJ 9, 76-100 Sławno,2) wskazywać nr postępowania i nazwę zamówienia oraz nr części,3) zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,4) Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji,5) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą,6) w przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.8. Zaleca się aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia), stanowił osobny plik opatrzony nazwą „Wadium_[nr referencyjny postępowania]” złożony wraz z ofertą i innymi dokumentami w jednym pliku archiwum (.zip).9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) PZP.10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach i w okolicznościach wskazanych w art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, że dysponuje osobami:DOTYCZY CZĘŚCI I:- 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,- 1 osobą (kierownik robót branżowych) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.- 1 osobą (kierownik robót branżowych) posiadający uprawienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych oraz wodociągowych i kanalizacyjnychzgodne z ustawą Prawo budowlane.Dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień.Uwaga: Wykonawca winien wykazać się osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220).DOTYCZY CZĘŚCI II:- 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności sanitarnej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,Osoby, które będą pełniły nadzór inwestorski winny być członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.Uwagi:1. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją dającą prawo do świadczenia usług transgranicznych.WAŻNE:1. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia [art. 116 ust. 2 ustawy pzp].
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach