Przetargi.pl
Przebudowa ul. Matejki w Barlinku

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/?id=12093

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Matejki w Barlinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ul. Matejki w Barlinku w zakresie wykonania nowej nawierzchni z kostki betonowej, chodników i zjazdów z kostki betonowej oraz elementów bezpieczeństwa ruchu. 1. Szczegółowo opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlano- wykonawczy- branża drogowa - załącznik nr 10 do SIWZ; 2) projekt organizacji ruchu -stały- załącznik nr 12 do SIWZ. 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ; 4) oferta Wykonawcy z dnia ……………..2019r.; 5) kosztorys ofertowy Wykonawcy; 6) harmonogram rzeczowo-finansowy; 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) zabezpieczenie robót; 3) demontaż istniejącej nawierzchni jezdni (beton, asfalt, trylinka, kostka betonowa) oraz chodnika z płyt betonowych; 4) materiały z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego i zostaną odtransportowane na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km (pozostałe materiały nie nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Wykonawcy, wobec czego Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie lub podda utylizacji na własny koszt; 5) przebudowa odwodnienia, regulacja istniejącej infrastruktury drogowej (studnie kanalizacyjne, wodociągowe, telekomunikacyjne); 6) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej (wykonanie konstrukcji jezdni oraz chodnika wraz ze zjazdami do granicy pasa drogowego) m.in.: a) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej o powierzchni 1672 m2 na długości 0,42 km; b) wykonanie chodników z kostki typu cegła bez fazowej o powierzchni 690 m2; c) wykonanie zjazdów z kostki typu cegła bez fazowej o powierzchni 334 m2; d) wykonanie skrzyżowania (wyniesione) z kostki brukowej o powierzchni 337 m2. 7) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu - próg zwalniający; 8) montaż oznakowania stałej organizacji ruchu; 9) pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; 10) pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; 11) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych; 12) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w tym powykonawczych pomiarów geodezyjnych. 3. Zamawiający przy określaniu przedmiotu zamówienia dokonał następujących uszczegółowień w stosunku do dokumentacji projektowej: Wykonawca musi zorganizować i prowadzić prace w taki sposób, aby zapewnić na czas realizacji inwestycji ciągły dostęp i niezbędny dojazd do nieruchomości właścicieli umożliwiający im funkcjonowanie oraz Wykonawca będzie zobowiązany ustalić m.in. formy i zasady obsługi komunalnej, tak aby nie zakłócać odbiór odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) na zasadach określonych w SIWZ. Wadium musi być złożone przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVIII SIWZ, b) terminu realizacji przedmiotu umowy (nie później niż 25 października 2019r. włącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, c) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 48 i nie więcej niż 60 miesięcy). 2. Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII pkt ppkt 1- 4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Inne wymagane dokumenty: a) kosztorys ofertowy wg załącznika nr 13 do SIWZ, b) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy; c) potwierdzenie wniesienia wadium - zgodnie z rozdziałem IX punkt 6 niniejszej SIWZ. d) wykaz podwykonawców załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach