Przetargi.pl
Przebudowa ul. Maleczyńskich na odcinku od posesji nr 53 do 95 wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz budowa sieci wodociągowej w sięgaczu I ul. Maleczyńskich nr 85-95 we Wrocławiu w podziale na zadania.

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Maleczyńskich na odcinku od posesji nr 53 do 95 wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz budowa sieci wodociągowej w sięgaczu I ul. Maleczyńskich nr 85-95 we Wrocławiu w podziale na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zamówienia Przebudowa ul. Maleczyńskich na odcinku od posesji nr 53 do 95 wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz budowa sieci wodociągowej w sięgaczu I ul. Maleczyńskich nr 85-95 we Wrocławiu w podziale na zadania: Zadanie 1: przebudowa drogi ul. Maleczyńskich od nr 53 do 95 wraz z infrastrukturą (kanalizacja deszczowa, oświetlenie drogowe i sieć wodociągowa w sięgaczu I nr 85-95) w celu poprawy warunków poruszania się pieszych i pojazdów oraz doposażenie dróg w infrastrukturę techniczną - termin realizacji: 10 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zadanie 2: pielęgnacja zieleni wykonanej w zadaniu 1 - termin realizacji: 24 miesiące od terminu zakończenia Zadania 1. ZAKRES ZAMÓWIENIA 2. Zadanie 1 2.1. Zakres robót obejmuje: 2.1.1. Budowę nawierzchni drogi, zjazdów, miejsc postojowych, chodników z kostki betonowej. 2.1.2. Budowę ścieku z kostki kamiennej. 2.1.3. Budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 300, 400, 500. 2.1.4. Budowę przykanalików wpustów deszczowych. 2.1.5. Montaż studni betonowych fi 1000 i 1200. 2.1.6. Montaż wpustów deszczowych. 2.1.7. Budowę sieci wodociągowej z rur PEHD fi 110. 2.1.8. Montaż hydrantu nadziemnego. 2.1.9. Budowę linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 zasilającej lampy oświetlenia drogowego. 2.1.10. Montaż kompletnych lamp oświetleniowych (w tym słupów, opraw, wysięgników). 2.1.11. Montaż szafki oświetleniowej. 2.1.12. Przebudowę słupa telekomunikacyjnego wraz z przyłączem do posesji nr 89. 2.1.13. Wycinkę drzew kolidujących z inwestycją. 2.1.14. Przesadzenie drzew i krzewów. 2.1.15. Nasadzenia zieleni. 2.1.16. Pielęgnacja zieleni. 2.1.17. Odbudowę nawierzchni po robotach rozkopowych. 2.1.18. Organizacje ruchu zastępczego. 2.1.19. Organizację ruchu docelowego. 3. Zadanie 2: 3.1. Zakres robót obejmuje: 3.1.1. podlewanie, 3.1.2. odchwaszczanie, 3.1.3. nawożenie, 3.1.4. koszenie, 3.1.5. dosiew trawy w miejscach braku jej wschodu, 3.1.6. usuwanie odrostów korzeniowych, 3.1.7. uzupełnianie ściółki z kory, 3.1.8. cięcie pielęgnacyjne krzewów pobudzające je do rozkrzewiania, 3.1.9. okopczykowanie krzewów jesienią, 3.1.10. rozgarnianie kopczyków wiosną i uformowanie misek, 3.1.11. wymiana uschniętych i uszkodzonych krzewów, 3.1.12. przycinanie załamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi (cięcia pielęgnacyjne i formujące), 3.1.13. cięcia formujące, 3.1.14. grabienie liści, trawy i ich wywóz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach