Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
- Data zamieszczenia: 2014-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
ul. Leśna 2 2
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
REGON: 00051596800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Lisiej wraz z budową kanalizacji deszczowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Lisiej wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zakres robót obejmuje w ramach: a) branży drogowej: krawężniki betonowe 15x22x100cm - 107,00 mb; krawężniki betonowe 15x30cm - 410,00 mb; obrzeża betonowe 30x8cm - 553,00 mb; nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm - jezdnia (kostka szara) 1.213,00 m?, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm - chodniki i opaska (kostka szara) 454,00 m?, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm - zjazdy (kostka czerwona) 112,00 m?, oraz pozostałych robót zgodnie z przedmiarem robót. b) branży kanalizacji deszczowej: kanał z rur PCV ? 200 mm - 42,50 mb; kanał z rur PCV ? 315 mm -174,30 mb; kanał z rur PCV ? 400 mm - 108,00 mb; studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1200mm - 7,00 szt, oraz pozostałych robót zgodnie z przedmiarem robót. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną zadania. Wykonawca zatwierdzi projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł. 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805. z dopiskiem: Przebudowa ul. Lisiej wraz z budową kanalizacji deszczowej. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Drogi Pożarowej do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim przy ul. Morcinka 9 Branża drogowa i kanalizacyjna - Etap III
Dodano: 2016-07-18 - Budowa przedłużenia ulicy Sławka do ul. Rataja wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Katowicach - etap I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Sławka - etap II
Dodano: 2016-05-25 - Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Chorzowskiej - etap II od ul. Złotej w Katowicach do wejścia do parku Śląskiego w ramach zadania inwestycyjnego: Katowicka Infrastruktura Rowerowa.
Dodano: 2016-04-11 - Remont ul. Księdza Ligonia w Świerklanach wraz z remontem przepustu
Dodano: 2016-04-08 - Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Chorzowskiej - etap I od ul. Dębowej do ul. Złotej Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego: Katowicka Infrastruktura Rowerowa.
Dodano: 2016-03-04 - Remont nawierzchni odcinka ul. Budowlanych w Orzeszu - Jaśkowicach
Dodano: 2016-02-29 - wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi w ulicy Wapiennej wraz z kanalizacją deszczową i wyprowadzeniem kanalizacji deszczowej do ulicy Podgórnej
Dodano: 2016-01-27 - Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Brackiej i Gliwickiej w ramach zadania inwestycyjnego: Ścieżki rowerowe
Dodano: 2015-10-22 - Budowa Drogi Pożarowej do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim przy ul. Morcinka 9 BRANŻA DROGOWA I KANALIZACYJNA ETAP II
Dodano: 2015-10-20 - Przebudowa i modernizacja drogi transportu rolnego w miejscowości Kopaniny gmina Przyrów
Dodano: 2015-09-04