Przetargi.pl
Przebudowa ul. Leśnej w Wyszkowie - etap II

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Leśnej w Wyszkowie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Roboty rozbiórkowe: 1. frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm z wywozem materiału z rozbiórki - 726m2; II. Droga (projektowana konstrukcja KR 3) - dł. 442m: 1. warstwa ścieralna 0/12.3 mm gr. 5,0 cm z mieszanki mineralno bitumicznej MMA odpornej na okleinowanie dla KR3 - 3.432,00m2; 2. warstwa wyrównawcza gr. 3-8 cm z mieszanki 0/16 mm (KR3); 3. istniejąca nawierzchnia - 4 cm; 4. istniejąca podbudowa z betonu gr. 12 cm; 5. poszerzenie istniejącej drogi o 1,8 m warstwą 50 cm tłucznia 0/31 mm lub tłucznia betonowego; 6. krawężnik betonowy 20x30 cm na ławie betonowej z oporem - 904,0m; III. Ciąg pieszy (odsunięty od krawędzi drogi o 1,2m) z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm: 1. szerokość - 2,0m; 2. powierzchnia - 898,8m2; 3. obrzeże 8 x 30 cm - dł. 894,0 m; IV. Wjazd - 16,7m2 1. nawierzchnia z betonu asfaltowego gr 5 cm na warstwie wyrównawczej gr. 7 cm i podbudowie z tłucznia gr 20 cm. 2. krawężnik typu ciężkiego 20x 30 cm w miejscu skrzyżowania z chodnikiem wtopiony V. Pobocze gruntowe szer. 1,5 m; VI. Odwodnienie: Przewidziano odwodnienie drogi za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych oraz poprzez wpusty ściekowe i przyłącze dn 200 mm do miejskiej kanalizacji deszczowej. Istniejące rowy do zasypania gruntem pochodzącym z poszerzenia i gruntem dowiezionym z zewnątrz. Zakres: 1. studnie rewizyjne z kręgów dn 1200 mm z włazem typu ciężkiego - 3 szt., 2. studnie ściekowe dn 600 mm - 19 szt., 3. przykanaliki z rur PCV klasy S dn 150 mm - 89,6 m i PCV klasy S dn 200 mm - 21,7m. VII. Organizacja ruchu dotycząca drogi na skrzyżowaniu z ul. Graficzną, należy ustawić znaki: 1. A-6c- skrzyżowanie z drogą podporządkowana występującą po lewej stronie, 2. A6b - skrzyżowanie z drogą podporządkowana występującą po prawej stronie, 3. A-1 niebezpieczny zakręt w prawo, 4. A-2 niebezpieczny zakręt w lewo. VIII. Oświetlenie: 1. Słupy oświetleniowe - 13szt.; 2. Oprawy oświetleniowe - 13kpl.; 3. Kabel YAKXS 4x35mm2 - 587mb. IX. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary i dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o podobnym charakterze i złożoności tj. polegających na wykonaniu minimum: 1) 442 mb drogi KR3 2) nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. 2600m2, w ramach 1 zadania. d) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 1. koparka - 1szt., 2. spycharka - 1szt., 3. samochód samowyładowczy - 1szt., 4. samochód dostawczy 1 szt. 5. zagęszczarka, 6. frezarka do asfaltobetonu (sterowana elektronicznie o szer. co najmniej 2m), 7. rozściełacz do mas bitumicznych szt. 1, 8. walec samojezdny, 9. podnośnik, 10. żuraw samochodowy, e) dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. I. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy dostarczą: 1. Wypełniony Formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia Formularz nr 1, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (rozpoczętych i zakończonych) oraz dokumenty, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Formularz Nr 2. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Formularz nr 3 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych, dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Formularz Nr 4. 11. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach