Przetargi.pl
Przebudowa ul. Leśnej na odcinku od ul. Piłsudskiego do granicy ZSP nr 1 wraz z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej .

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 313 26 82 , fax. (034) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (034) 313 26 82, fax. (034) 313 50 29
    REGON: 00052530000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Leśnej na odcinku od ul. Piłsudskiego do granicy ZSP nr 1 wraz z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny zakres prac przewiduje wykonanie: a) dokumentacji projektowej obejmującej naprawę (renowację) kanału ogólnospławnego ? 300 mm z przeznaczeniem na kanał sanitarny - długość ok. 143m (metody bezwykopowe), b) dokumentacji projektowej obejmującej rozbudowę kanału sanitarnego na odcinku od końca istniejącego kanału ogólnospławnego do wysokości granicy działki 3242/6 / plac ZSP1 / - kanał sanitarny ? 300 mm o długości ok. 72m (metody bezwykopowe), c) dokumentacji projektowej obejmującej budowę przyłączy do istniejących budynków - 7 szt. d) dokumentacji projektowej obejmującej budowę kanalizacji deszczowej na odcinku od kolektora deszczowego w ul. Piłsudskiego ul. Leśną do wysokości granicy działki 3242/6 / plac ZSP nr 1 w Myszkowie / - kanał deszczowy ? 300 mm o łącznej długości ok. 212 m, oraz wykonanie dwóch przyłączy do kanalizacji deszczowej do budynku ZSP Nr 1 w Myszkowie (wyprowadzenia zakończone studzienką rewizyjną) e) dokumentacji projektowej przebudowy pasa drogowego polegającej na: ­ przesunięciu ogrodzenia szkoły kolidującego z budową parkingów (północno- zachodnia strona pasa drogowego), ­ wycince drzew kolidujących z budową parkingów, ­ wykonaniu parkingów o liczbie stanowisk ok. 30 z obejściem ich nowoprojektowanym chodnikiem od strony szkoły, ­ wymianie krawężników - ok. 430 m, ­ wymianie nawierzchni istniejących chodników na kostkę betonową - ok. 820 m2, ­ wykonaniu nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa ścieralna z ewentualny wyprofilowaniem w celu zachowania wymaganych spadków - ok. 1254 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, złożonego przez wykonawcę, będzie wynikało, że spełnia on przedmiotowy warunek; b) z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia; c) z przedłożonych przez wykonawcę dokumentów uprawniających do wykonania opracowań projektowych będzie wynikało, że osoby wymienione w wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i są aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, złożonego przez wykonawcę, będzie wynikało, że spełnia on przedmiotowy warunek; b) w wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dokumentacji projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykaże minimum jedno zakończone zadanie (odebrane przez zamawiającego), które swoim rodzajem i wartością odpowiada przedmiotowi zamówienia. Do każdego wykazanego zadania należy załączyć dokument lub dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Potwierdzenie (referencje) winien zamawiający (inwestor bezpośredni) - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; c) w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wykonawca poda imiona i nazwiska osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; d) z pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, będzie wynikało, że podmioty udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia w terminie realizacji przedmiotu zamówienia; e) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia jako podwykonawcy i podmioty występujące wspólnie, jeżeli jest to przewidywane, określając rodzaj, zakres i wartość usług przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, złożonego przez wykonawcę, będzie wynikało, że spełnia on przedmiotowy warunek; b) z aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczenia, a w przypadku jej braku z innego dokumentu aktualnie obowiązującego, załączonego do oferty, będzie wynikało, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty uprawniające Wykonawcę (projektantów) do wykonania opracowań w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa, oraz że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji 4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował od innych podmiotów; 7) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres przewidzianych do wykonania przez nich czynności - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. ppkt 1), 4), 5), 6), 7), wykonawca złoży w formie oryginału. 3. Pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym firmy lub w udzielonym pełnomocnictwie. 4. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub zamiennie parafkę i pieczątkę imienną. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.myszkow.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach