Przetargi.pl
Przebudowa ul. L. Staffa

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, S. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    S. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000041
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. L. Staffa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Teren inwestycjiInwestycja zlokalizowana jest w obrębie Miasta Stołecznego Warszawy, na terenie Dzielnicy Bielany. Ulica L. Staffa jest drogą gminną, klasy D przebiegającą przez tereny miejskie. Teren inwestycji charakteryzujący się liczną zabudową mieszkaniową jednorodzinną jak i wielorodzinną. Inwestycja nie znajduje się na obszarze, dla którego został opracowany miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Inwestycja nie zmienia istniejących powiązań drogowych.Ulica L. Staffa posiada nawierzchnię asfaltową – droga dwupasmowa dwukierunkowa (1x2), szerokość pasa ruchu – 3,0 m, obustronne chodniki oraz miejsca postojowe.• 3 etap: Przebudowa ul. L. Staffa na odcinku od ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w WarszawieCałkowita długość planowanej do realizacji inwestycji wynosi ok. 376,00 m. Stan techniczny nawierzchni jezdni i chodników można określić jako zły. Występują liczne spękania poprzeczne i podłużne nawierzchni asfaltowej, łaty po naprawach awarii przez gestorów sieci, koleiny, spękania siatkowe, sfalowania, uszkodzenia elementów betonowych (obrzeża, krawężniki) oraz pojedyncze zapadnięcia i nierówności na chodnikach.2 Zakres prac obejmuje :• remont nawierzchni z betonu asfaltowego;• remont chodnika z płytek betonowych 50 x50 cm układanych na „mijankę”;• remont zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;• remont miejsc postojowych z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;• remont progów zwalniających z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm, ciemnoszarej, układanej na „mijankę”;• odtworzenie barierek ochronnych, słupków blokujących;• wykonanie zieleńców;Do rozbiórki przewidziano:• frezowanie nawierzchni• istniejące krawężniki betonowe wraz z ławami,• istniejące chodniki wraz z podbudową,• istniejące zjazdy indywidualne i publiczne wraz z podbudową,• istniejące miejsca postojowe wraz z podbudową.Dokładny zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa.a) Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r.b) Odstępstwo od zasad określonych w załączniku nr 2 do Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy nr 1682/2-17 „Standardy projektowe i wykonawcze infrastruktury dla pieszych w m.st. Warszawie” Zamawiający posiada zgodę na odstępstwo ogólne od specyfikacji materiałowej określonej w wytycznych materiałowych dla Strefy III pkt. 10.8 w zakresie wymogu o udziale 20-30% odsłoniętego kruszywa bazaltowego 1-4 mm i dopuszcza zastosowanie odpowiadających elementów betonowych (płyt betonowych, krawężników drogowych, kostek i obrzeży betonowych), które będą jednocześnie spełniały parametry techniczne określone w specyfikacji technicznej.3. Wymagania i warunki realizacji1. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia.2. Zamawiający wymaga w ramach zadania wykonania wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z zagospodarowaniem materiałów pochodzących z rozbiórek, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3. Wykonawca zawrze w swoich cenach wszelkie koszty związane ze składowaniem, recyklingiem oraz utylizacją wszelkich materiałów z rozbiórek i odpadów, a także zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w operacie kolaudacyjnym wszystkich niezbędnych protokołów z tym związanych.4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia reklam i innych urządzeń oraz obiektów kolidujących z prowadzonymi robotami lub ich przeniesienia w miejsce niekolidujące z prowadzonymi robotami budowlanymi.5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnych nadzorów technicznych ze strony właścicieli urządzeń obcych oraz ze strony służb miejskich i poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów w celu prawidłowego prowadzenia robót.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania, uzgodnienia i wdrożenia w ramach zadania projektów czasowej organizacji ruchu.7. Zamawiający wymaga zapewnienia w miarę możliwości wynikających z zakresu realizowanych prac oraz postępu robót, dostępu do każdej posesji zlokalizowanej przy ulicy L. Staffa w trakcie wykonywania robót;8. Wykonawca do wykonywania prac winien zastosować sprzęt, który nie spowoduje hałasu i wibracji ponad dopuszczalne normy. Wykonawca zobowiązany jest do ograniczenia pracy maszyn na tzw. „jałowym biegu”. 9. Wykonawca do wykonywania prac brukarskich winien zastosować sprzęt, który ograniczy do minimum pylenie i zabrudzanie posesji podczas cięcia elementów betonowych. Rekomendowane jest wykonanie cięcia „na mokro”10. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejącej zieleni w sąsiedztwie prowadzonych robót i dbałości o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do placu budowy w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.11. Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania ulicznych urządzeń występujących w granicy robót, do projektowanego poziomu ulicy, przed wykonaniem nawierzchni.12. Wykonawca prac zobowiązany jest do naprawy wszelkich uszkodzeń ogrodzeń powstałych w wyniku wykonywanych prac.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:a) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 1 do Zaproszenia;b) Projekt przebudowy ul. L. Staffa na odcinku od ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w Warszawie wraz z załącznikami (branża drogowa) – stanowiący załącznik nr 4 a) do Zaproszenia;c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót przebudowy ul. L. Staffa na odcinku od ul. ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w Warszawie (branża drogowa) – stanowiąca załącznik nr 4 b do Zaproszenia;d) Przedmiar robót przebudowy ul. L. Staffa na odcinku od ul. ul. A. Jarzębskiego do ul. W. Perzyńskiego w Warszawie (branża drogowa) – stanowiący załącznik nr 4 c do SWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach