Przetargi.pl
Przebudowa ul. Krasińskiego w Milanówku na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Krasińskiego w Milanówku na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie ulicy Krasińskiego na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Wojska Polskiego. 1.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)przebudowę nawierzchni: a)na odcinku zaplanowanym do wykonania z kostki kamiennej Zamawiający wymaga, aby była to kostka rzędowa płomieniowana; b)Nawierzchnię jezdni z kostki kamiennej należy wykonać z podziałem na część jezdną i pieszą poprzez zastosowanie różnych wzorów lub kolorów nawierzchni. Zróżnicowanie nawierzchni musi zapewnić wizualne oddzielenie części pieszej od części jezdnej (Ułożenie kostki musi zapewniać komfortowe przemieszczanie się osób w różnym obuwiu, jazdy rowerem, na rolkach itd.). Przed przystąpieniem do prowadzenia prac związanych z ułożeniem kostki kamiennej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji jej wzór i kolorystykę. Pozostałe wymagania dotyczące kostki szczegółowo określa STWiORB; 2)przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej (telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej; 3)wykonanie odwodnienia; 4)wykonanie prac z zakresu branży sanitarnej; 5)wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia budowy. 1.3.Roboty budowlane będą prowadzone na terenie, na którym występują urządzenia infrastruktury technicznej: wodociąg, kanalizacja sanitarna, gazociąg, linia energetyczna, linia telekomunikacyjna. 1)Do odbioru końcowego inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć protokoły przeglądu powyższych urządzeń potwierdzone przez ich Zarządców. 1.4.Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1)„Dokumentacji projektowej”, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ; 2)„Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ; 3)„Przedmiarze”, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; 1.5.Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: wykonywania prac związanych z obsługą maszyn budowlanych, w tym: koparko-ładowarki, walca drogowego oraz wykonywaniem prac związanych z układaniem kostki kamiennej, na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego(np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy itp.): a)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). b)Oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 3)Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o których mowa w pkt 1) może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt 2), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1). Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt 2) nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze. 4)Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1). 5)W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku o którym mowa w pkt 1), bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów o których mowa w pkt 2) lub przedłożone dokumenty nie potwierdzają postawionego warunku o którym mowa w pkt 1) Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona w „Projekcie umowy”. 6)Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców/Dalszych Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców. 7)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. 1.6.Szczegółowe warunki realizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie ulicy Krasińskiego na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego w stosunku do pomnika przyrody – alei klonów pospolitych: 1)prace nie mogą spowodować zmiany istniejącego poziomu wód gruntowych; 2)prace nie mogą spowodować naruszenia systemów korzeniowych, pni oraz koron drzew; 3)w obrysie koron drzew roboty ziemne wykonywać ręcznie metodą bezodkrywkową; 4)przy drzewach usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanej inwestycji stosować rozwiązania zabezpieczające drzewa przed zniszczeniem; 5)w zasięgu oddziaływania na drzewa pomnikowe nie należy składować materiałów budowlanych ani przetrzymywać sprzętu budowlanego; 6)wszelkie prace w zasięgu strefy oddziaływania na pomniki przyrody należy wykonywać pod uprawnionym nadzorem ogrodniczym; 7)o terminie i pełnionym nadzorze nad prowadzonymi pracami należy powiadomić Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, a po zakończeniu prac przedłożyć odpowiednio sporządzony protokół; 8)Protokół końcowy podsumowujący prace budowlane wykonane przy pomnikach przyrody i oceniający stan zdrowotny tych drzew po zakończeniu prac budowlanych powinien być podpisany przez przedstawiciela Referatu OŚZ i zawierać informacje m.in.: a)w jaki sposób były wykonane zabezpieczenia drzew na czas trwania robót tzn. wygrodzenie strefy systemu korzeniowego, zabezpieczanie pni drzew, tymczasowe drogi , zabezpieczanie korzeni w czasie trwania wykopu; b)do protokołu powinna być dołączona dokumentacja fotograficzna z każdego etapu wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 04.04.2017 roku, do godz. 12.15 wnieść wadium w wysokości: 45 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach