Przetargi.pl
Przebudowa ul. Kościuszki w Garwolinie

Miasto Garwolin ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Staszica
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7864242, 6843423 , fax. 025 684 34 66
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Garwolin
    ul. Staszica 15
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 025 7864242, 6843423, fax. 025 684 34 66
    REGON: 52477200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Kościuszki w Garwolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ul. Kościuszki w Garwolinie. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) wymiany nawierzchni na odcinki ulicy Kościuszki od km 2+585 do km 2+969 ( dł. 384m) oraz od km 2+985 do km 3+287 (o dł. 302m), w tym m.in.: • wykonania robót rozbiórkowych i prac demontażowych; • frezowania nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wywiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego; • wymiany uszkodzonych krawężników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; • regulacji kratek ściekowych, włazów kanałowych, zaworów; • wykonania ścieków ulicznych; • ułożenia warstwy ścieralnej nawierzchni – mieszanka standard I SMA, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm; • wykonania oznakowania pionowego (znaki drogowe o powierzchni do 0,3m2 II generacji ustawione na słupkach z rur stalowych) oraz oznakowania poziomego grubowarstwowego; • dostawy wraz z montażem elementów bezpieczeństwa; 2) wymiany nawierzchni chodnika - odcinek chodnika przy Pomniku im. L. Kaczyńskiego, w tym m.in.: • wykonania robót rozbiórkowych (rozbiórka obrzeży, słupków stalowych połączonych łańcuchem, nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni z betonu asfaltowego); • wykonania podbudowy (wykonania: koryta o głębokości 25 cm, warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu, podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm po zagęszczeniu); • wykonania nawierzchni chodnika (ustawienia obrzeża palisadowego, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz z kostki płukanej z posypką granitową, wykonania ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej); • przełożenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżami; • regulacji pionowej zaworów oraz studzienek; • dostawy wraz z montażem słupków parkingowych o śr. ok. 101 mm i dł. ok. 1200 mm; • wykonania odwodnienia – studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów o śr. 500 mm z osadnikiem wraz z przykanalikiem i włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; 3) wymiany nawierzchni chodnika – odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej, w tym m.in.: • wykonania robót rozbiórkowych (rozbiórka obrzeży, nawierzchni z betonu asfaltowego); • rozbiórkę i ponowne ułożenie obrzeża wykonanego z kostki granitowej; • wykonania podbudowy (wykonania: koryta o głębokości 25 cm, warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu, podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm po zagęszczeniu); • wykonania nawierzchni chodnika (ustawienia obrzeży betonowych, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wykonania ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej, wykonania nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej); • przełożenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżami; • regulacji pionowej zaworów oraz studzienek, kratek ściekowych ulicznych; • wykonania odwodnienia – studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów o śr. 500 mm z osadnikiem wraz z przykanalikiem i włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; 4) wymiany nawierzchni chodnika – odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3 maja, w tym m.in.: • wykonania robót rozbiórkowych (rozbiórka obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni z betonu asfaltowego, nawierzchni z płytek chodnikowych 50cm x 50cm i 30cm x 30cm); • przycinanie, wycinanie lub frezowanie korzeni drzew – ilość drzew 2 szt.; • wykonania podbudowy (wykonania: koryta o głębokości 25 cm, warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu, podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm po zagęszczeniu); • wykonania nawierzchni chodnika (ustawienia obrzeży betonowych, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wykonania ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej, wykonania nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej); • przełożenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżami; • regulacji pionowej studzienek, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych; 5) wykonania zatoki autobusowej, w tym m.in.: • wycinki 4 szt. drzew wraz z frezowaniem karpiny; • wykonania robót rozbiórkowych (rozbiórka obrzeży, nawierzchni z nas mineralno-bitumicznych, krawężników betonowych); • wywozu gruzu (wraz z załadowaniem i wyładowaniem) z rozebranych konstrukcji; • wykonania podbudowy (wykonania: koryta o głębokości 50 cm – zagospodarowanie urobku po stronie Wykonawcy, warstwy odsączającej z piasku grubości 20 cm po zagęszczeniu, podbudowy betonowej grubości 20 cm po zagęszczeniu); • wykonania nawierzchni chodnika (ustawienia oporników betonowych wtopionych 12x25 wraz z wykonaniem ławy betonowej, wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem, posadowienia krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm, wykonania nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm); • wykonania odwodnienia – studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów o śr. 500 mm z osadnikiem wraz z przykanalikiem i włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz robotami ziemnymi; • dostawy i montażu wiaty autobusowej o wym. 250x130x230.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Zamawiający wymaga aby oferta zabezpieczona była wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 87 9210 0008 0013 8455 2000 0060 z dopiskiem: Przebudowa ul. Kościuszki w Garwolinie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji 7.7.3.-7.7.5. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach