Przetargi.pl
Przebudowa ul. Kopernika w Szczytnie

Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 247 200 , fax. 896 247 201
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
    ul. Sienkiewicza 1
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 247 200, fax. 896 247 201
    REGON: 51074341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczytno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Kopernika w Szczytnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w pełnym zakresie określonym w dokumentacji projektowej:”Przebudowa drogi gminnej nr 214037N – ulicy Kopernika w Szczytnie”. W zakres robót wchodzą między innymi: 1) branża drogowa: a) wykonanie jezdni, chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz pozostałych elementów zagospodarowania drogi; b) wykonanie i oznakowania drogi zgodnie z projektem zmiany stałej organizacji ruchu; 2) branża sanitarna: wykonanie kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej z przyłączami, wykonanie i wymiana studni i przyłączy kanalizacji sanitarnej, rozbiórka i zamulenie nieczynnej sieci kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3. Zobowiązanie w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu innego. 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO. 5. Dowód wpłaty wadium. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach