Przetargi.pl
Przebudowa ul. Kilińskiego oraz przebudowa ul. Kaszubskiego w m. Łuków

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 100 , fax. 025 7982100
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Łąkowa 8
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 100, fax. 025 7982100
    REGON: 3028988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zdm.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Miasta Łuków

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Kilińskiego oraz przebudowa ul. Kaszubskiego w m. Łuków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę ulic polegającą na : ul. Kilińskiego – konstrukcja jezdni dla kategorii ruchu KR1 ( w km: 0+015,00 do 0+375,00) 1/ wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na jezdni o grubości 7 cm na powierzchni nie większej niż 2036,67m2 (warstwa wiążąca) 2/ wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm na powierzchni 2036,67m2 (warstwa ścieralna) 3/ regulacja pionowej studzienek dla włazów kanałowych (kanalizacja sanitarna i deszczowa) -15,00szt. 4/ regulacja pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 22,00szt. ul. Kaszubskiego – konstrukcja jezdni dla kategorii ruchu KR1 1/ wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S na jezdni – grubość po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni nie większej niż 884,5m2 2/ regulację pionowa studzienek dla włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej i deszczowej – 10,00szt 3/ regulację pionową studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – 5,00 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego albo inny dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminy zamówienia, okres gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach