Przetargi.pl
Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi – Etap I – oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-560 Jelenia Góra, pl. Piastowski 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6420037
  • Data zamieszczenia: 2023-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze
    pl. Piastowski 21
    58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6420037
    REGON: 363294530
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi – Etap I – oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Karłowicza wraz z miejscami postojowymi – Etap I – oraz przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Karłowicza w Jeleniej Górze, obejmująca odcinek od ul. Różyckiego do ul. Paderewskiego. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje roboty budowlane obejmujące wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni drogi, chodników, ścieżki pieszo-rowerowej oraz miejsc postojowych wraz ze wzmocnieniem podłoża, a także polegające na wymianie związanej z modernizacją istniejącej sieci i przyłączy wodociągowych, która wykonywana będzie po trasie istniejącej sieci z ułożeniem tymczasowego bypassu w celu zapewnienia ciągłości dostaw wody do obiektów zlokalizowanych w rejonie przebudowywanej sieci (odcinek Różyckiego – Paderewskiego w Jeleniej Górze). 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, zatwierdzenia i wdrożenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych, a po zakończeniu zadania – zdemontowania i/lub usunięcia tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego oraz przywrócenia nawierzchni jezdni, chodników i pasów zieleni do stanu pierwotnego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie IIIA Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ – dotyczącym robót branży drogowej, nadzorowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Tomie IIIB SWZ – dotyczącym robót branży wodno-kanalizacyjnej, nadzorowanych przez PWiK „WODNIK” Sp. z o. o., a także w załącznikach do ww. Tomów IIIA i IIIB SWZ, które stanowi dokumentacja projektowo-techniczna, zawierająca łącznie dla branży drogowej oraz sieci i przyłączy wodociągowych: projekt wykonawczy, projekt docelowej organizacji ruchu, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, schemat oświetlenia, przedmiar robót, a także mapę (przebieg sieci wodociągowej).5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: 1) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych; 2) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w pkt 1). 6. Okres gwarancji, o której mowa w ust. 5 pkt 1, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w ust. 19 Tomu I SWZ. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 72 miesiące. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 72-miesięcznego okresu gwarancji. 7. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Tom II SWZ. 8. Dodatkowe wymagania dotyczące zamówienia w zakresie robót branży wodno-kanalizacyjnej: 1) przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć przedmiot umowy w zakresie i na kwotę opisane w § 1 ust. 10 Projektu umowy (Tom II SWZ). 2) Wykonawca zapewnia ciągłość ubezpieczenia, o którym mowa w pkt 1, przez pełny okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku gdy okres ważności udokumentowanego ubezpieczenia wygaśnie przed upływem terminu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności tego ubezpieczenia lub zawarcia kolejnej umowy ubezpieczeniowej i przedłożenia Zamawiającemu – najpóźniej w terminie do 5 dni licząc od daty upływu dotychczasowego ubezpieczenia – poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego ciągłość ubezpieczenia – z zachowaniem wymagań opisanych w § 1 ust. 10 Projektu umowy (Tom II SWZ). 9. Informacja w zakresie wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w ust. 20 Tomu I SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach