Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg
- Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
ul. Główna 5
47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
REGON: 27625844000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Kamykowej w Chałupkach - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z przebudową ul. Kamykowej w Chałupkach - etap I , obejmujący przebudowę odcinka AB od ul. Mickiewicza do ul. Słonecznej, dł. 292,50 m, na drogę o nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej, w następującym zakresie: przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; naprawa - wykonanie elementów odwodnienia; zabudowanie krawężników na ławie betonowej; roboty w zakresie nawierzchni ulic - konstrukcja jezdni na podłożu G1, jak dla kategorii ruchu KR2 (warstwa odsączająca, dolna i górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego, warstwy wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego).
2) W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. inn.: zabezpieczyć geodezyjna obsługę inwestycji (m.inn. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie roboty prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi, mediów oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego ( m. inn. czynności związanych z zajęciem pasa drogowego, wprowadzenia zmiany organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami - na czas prowadzenia robót i docelowy oraz innych czynności związanych z Bhp i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót (m.inn związane z nośnością wykonanej podbudowy); czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów; dokonać wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; a także inne czynności niezbędne do jego prawidłowego wykonania, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 , spełniający warunki zawarte: w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, w tym m.in.:
- Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
- Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji, jako główny wykonawca, w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum: 2 dróg - budowy lub przebudowy, o nawierzchni z asfaltobetonu wraz z podbudową i o łącznej wartości min. 200.000 zł, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami je zamawiających.
- Wykonawca winien dysponować osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Wykonawca winien dysponować wyposażeniem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym min.: 1 spycharką lub równiarką, 1 koparko - ładowarką, 1 wytwórnią mas bitumicznych, 1 rozkładarka mas, 1 walcem wibracyjnym i 1 zagęszczarką do gruntu.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy PZP. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Aktualną/e informację/e z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Wykaz wymaganych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz kopie uprawnień kierownika/ów budowy, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
-Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni wybranych odcinków dróg gminnych
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi gminnej ul. Gwoździa w Kaletach wraz z przebudową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2016-06-22 - Zaprojektowanie i wybudowanie łącznika drogowego z chodnikiem i oświetleniem pomiędzy parkingiem za pawilonem handlowym a placem przy Domu Przedpogrzebowym w Mikołowie Bujakowie przy ul. ks. Górka
Dodano: 2016-06-14 - 1. Modernizacja ul. Różanej od nr 2 do skrzyżowania z ul. Krokusów 2. Budowa miejsc parkingowych przy Pl. Piłsudskiego 4 (skrzyżowanie z ul. Strzelców Bytomskich 12) 3. Modernizacja ulicy dojazdowej na podwórko przy ul. Szopena 3 4. Modernizacja skrzyżowania ul. Wiejskiej z ul. Wiejska Boczna
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu alejek w parku przy ul. Zamkowej w Mikołowie - Mokrem
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa ulicy Zielonej - II etap wraz z budową miejsc parkingowych
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kwiatowej, Osiedlowej i Krótkiej w Hażlachu wraz z odwodnieniem etap II
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kwiatowej, Osiedlowej i Krótkiej w Hażlachu wraz z odwodnieniem etap I
Dodano: 2016-04-15 - Remont kapitalny chodników w ul. Słowackiego w Zawierciu - (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-04-11 - Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych
Dodano: 2016-04-05