Przetargi.pl
Przebudowa ul. J.T. Dybowskiego i ul. J. Szaniawskiego

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. J.T. Dybowskiego i ul. J. Szaniawskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) Część 1 Inwestycja realizowana jest na działkach nr ewid: 185, 193/8, 350, 280/4, 280/3, 63 obręb 14 na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót dla budowy kanalizacji deszczowej w ul. J.T. Dybowskiego i J. Szaniawskiego wraz z przebudową sieci wodociągowej i usunięciem kolizji, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 18 grudnia 2017 r. znak: AB.6743.2.64.2018 oraz zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie ul. J.T. Dybowskiego i J. Szaniawskiego, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 20 grudnia 2017 roku znak: AB.6743.1.580.2018. W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje: a) przebudowę ulicy J. T. Dybowskiego o długości 198,80 m w zakresie jezdni, chodnika, ciągu pieszo-rowerowego oraz zjazdów do posesji: – jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją – 1.306 m2; – zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm k. grafitowy -176 m2 ; – chodnik z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego – 109 m2; – ciąg pieszo - rowerowy z kostki betonowej gr. 8 cm k. czerwony – 414 m2; – pobocza z kruszywa łamanego – 85 m2; – oznakowanie pionowe i poziome wraz z wyznaczeniem przejść dla pieszych; – urządzenie terenów zielonych. b) budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej PVC fi 315 – 169 m, c) przebudowę węzła wodociągowego na skrzyżowaniu z ul. Kobusiewicza, d) przełożenie wysokościowe istniejących przyłączy wod.-kan. PVC fi 160 dl 7,9 m, hydrant pożarowy podziemny fi 80 (usunięcie kolizji), e) likwidację istniejącego sięgacza kd DN 400 do ul. J.T. Dybowskiego długości 16,25 m (odcinek pod jezdnią ul. Kobusiewicza długości 4,10 m należy zamulić, włączenie do studni zabetonować). 2) Część Inwestycja realizowana jest na działkach nr ewid: 185, 193/8, 350, 280/4, 280/3, 63 obręb 14 na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót dla budowy kanalizacji deszczowej w ul. J.T. Dybowskiego i J. Szaniawskiego wraz z przebudową sieci wodociągowej i usunięciem kolizji, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 18 grudnia 2017 r. znak: AB.6743.2.64.2018 oraz zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie ul. J.T. Dybowskiego i J. Szaniawskiego, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 20 grudnia 2017 roku znak: AB.6743.1.580.2018. W ramach inwestycji Wykonawca zrealizuje: a) przebudowę ulicy J. Szaniawskiego o długości 248,80 m w zakresie jezdni, chodnika, ciągu pieszo-rowerowego oraz zjazdów do posesji: – jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją – 1.419 m2; – zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm k. grafitowy -347 m2 ; – chodnik z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego – 503 m2; – pobocza z kruszywa łamanego – 141 m2; – oznakowanie pionowe i poziome wraz z wyznaczeniem przejść dla pieszych; – urządzenie terenów zielonych – 116 m2; b) budowę grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej PVC fi 315 – 135 m; c) przebudowę węzła wodociągowego na skrzyżowaniu z ul. Kobusiewicza, d) przełożenie wysokościowe istniejących przyłączy wod.-kan. PVC fi 160 dl 20,2 m, z rur PE fi 32-50 – 7,8 m (usunięcie kolizji), e) przebudowa sieci wodociągowej z rur PE, PEHD - 78,1 m. 2. Prawidłowe zabezpieczenie terenu robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy. Wszystkie roboty będą wykonywane w zamieszkałym budynku. Lokatorzy oraz najemcy pomieszczeń użytkowych są powiadomieni o zakresie przeprowadzanych prac i mają obowiązek udostępnienia wszystkich pomieszczeń w celu przeprowadzenia robót budowlanych. Po stronie Wykonawcy jest uzgadnianie terminów przeprowadzenia prac z poszczególnymi najemcami. 3. Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 5 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm /aprobat /specyfikacji technicznych /systemów odniesienia, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania i załączyć dane techniczne, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Użyte wyroby powinny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane wyroby budowlane, które mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego świadectwa dopuszczenia tego wyrobu do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 5. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego 6. Jeżeli w projekcie budowlanym użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z ww. projektem budowlanym. 7. Wszelkie użyte w tekście nazwy własne nie oznaczają konieczności zastosowania konkretnego produktu, a jedynie stanowią odniesienie do minimalnego, wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości, parametrów technicznych bądź standardu estetycznego i mogą zostać zastąpione przez dowolny produkt lub materiał o cechach odpowiadających lub przewyższających przywołany przykład. 8. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj.: a) roboty drogowe, b) roboty instalacyjne w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 9. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 32 000,00 PLN (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert z czego: w części 1 – 16 000,00 zł; w części 2 – 16 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli Nr konta 81 9279 0007 0071 1166 2000 0120. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach