Przetargi.pl
Przebudowa ul. Jaśminowej i części ul. Jagodowej w Tułowicach wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym - etap I

Urząd Gminy Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, ul. Szkolna 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4600143 , fax. 077 4600474
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tułowice
    ul. Szkolna 1 1
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 077 4600143, fax. 077 4600474
    REGON: 53005591160000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tulowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Jaśminowej i części ul. Jagodowej w Tułowicach wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) przebudowę nawierzchni ulicy Jaśminowej z częścią ulicy Jagodowej - powierzchnia drogi do przebudowy - 2 819.0 m2, nawierzchnia z kostki kamiennej 200.0 m2, zjazdy do posesji - 320.0 m2, powierzchnia chodnika z kostki czerwonej - 1136.0 m2, b) budowę kanalizacji deszczowej z rur karbowanych PP fi 300 - 296.0 mb, fi 250 - 124.0 mb, fi 200 - 122.0 mb, przykanaliki do wpustów fi 160 - 82.0 mb, c) budowę sieci oświetlenia ulicznego o łącznej długości kabla 914 m i słupów oświetleniowych 14 szt., d) obsługę geodezyjną inwestycji. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w : - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - załączonym wzorze umowy, oraz wynikający z danych zebranych w trakcie wizji w terenie objętym zadaniem. Zadanie obejmuje również obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonania mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - (3 egz.), koszty zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie na czas budowy i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Forma wniesienia wadium - zgodnie z art. 45 ust. 6 - Prawa zamówień publicznych. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na konto gminy w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Oddział w Niemodlinie nr konta: 06 8890 1079 0000 0129 2011 0023
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp). Za spełnienie tego warunku uważa się złożenie oświadczenia na przekazanym druku. 2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych : a) osiągnąć w pracach budowlanych (instalacyjnych lub drogowych) w ciągu każdego z ostatnich 3 lat obrót roczny co najmniej kwocie 1 000 000,00 zł , b) posiadać doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany realizował co najmniej dwa przedsięwzięcia w branży instalacyjnej lub drogowej o charakterze i trudności wykonania podobnych jak zamówione roboty. Za takie roboty uważa się wykonanie 2 robót polegających na ułożeniu kanalizacji deszczowej min 500 mb lub 2 robót polegających na wykonaniu nawierzchni drogowej wraz z krawężnikami o powierzchni min. 1000 m2, c) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy w branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do izby samorządu zawodowego, d) udzielą minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. e) posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia - 500.000,-zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp) - na druku oferta przetargowa. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - FORMULARZ NR 1, b) informacji stwierdzających, że osoby personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - FORMULARZ NR 2, c) oświadczenia o wysokości osiąganego obrotu rocznego w pracach budowlanych w ciągu każdego z ostatnich 3 lat - FORMULARZ NR 3 4. Wstępny harmonogram robót - FORMULARZ NR 4. 5. Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - FORMULARZ NR 5. 6. Zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie kosztorysu ofertowego - FORMULARZ NR 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tulowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną