Przetargi.pl
Przebudowa ul. Jarosza w Sosnowcu

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Jarosza w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” (wraz z nadzorem autorskim) związanych z przebudową istniejącej drogi długości ok. 105,0 m o nawierzchni częściowo utwardzonej (szutrowej) ulicy Generała Franciszka Jarosza w Sosnowcu. Przebudowa polegać będzie na: 1) Demontażu istniejącego utwardzenia szutrowego oraz podjazdów do bram i podejść do posesji z kostki betonowej oraz płytek betonowych wykonanych przez właścicieli. 2) Demontażu elementów zieleni z iglakami, urządzonych przez właścicieli. 3) Wykonanie pełnego koryta o głębokości niezbędnej dla wykonania warstw konstrukcyjnych drogi, chodników i poboczy. 4) Wykonanie dolnych warstw konstrukcji nawierzchni drogi dla uzyskania wymaganego G1. 5) Wykonanie górnych warstw konstrukcyjnych dla drogi o kategorii ruchu KR1 i nawierzchni rozbieralnej z kostki brukowej betonowej. 6) Wykonanie warstw konstrukcyjnych ciągu pieszego. 7) Wykonanie warstw konstrukcyjnych utwardzonego pobocza płytami ażurowymi. 8) Wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów i dojść do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. 9) Wykonanie odwodnienia drogi. 10) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu. 11) Zabezpieczenie innego uzbrojenia niewykazanego na mapach (kolidujących z planowanymi robotami). 12) Montaż elementów stałej organizacji ruchu. 13) Utworzenie terenów zielonych w obrębie realizowanych robót. 14) Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. 15) Wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu i realizacji robót. Dokumentację należy wykonać w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia zgłoszenia robót budowlanych na realizację remontu przedmiotowego wiaduktu drogowego. Zakres i forma opracowań dokumentacyjnych powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2013 r. poz.1129 ze zm.). 16) W ramach zamówienia należy: - opracować dokumentację projektową dla założeń j.w. oraz inne prace i opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i umożliwiające uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszonych robót niewymagających pozwolenia na budowa lub uzyskania pozwolenia na budowę, - zrealizować roboty budowlane zgodnie z powyższym, - zapewnić nadzór autorski. 17) Dokumentacja winna spełniać wszystkie wymogi obowiązującego prawa budowlanego i innych obowiązujących przepisów. Zakres i forma opracowań dokumentacyjnych powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 18) Dokumentacja projektowa winna zawierać w szczególności: - projekt budowlany i wykonawczy, wg wyżej opisanych założeń, - uzgodniony projekt stałej organizacji ruchu (jeśli będzie konieczny dla prowadzonych prac), - przedmiary robót (wraz ze szczegółowymi wyliczeniami ilości robót) oraz kosztorysy dla wszystkich branż, inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji, dla wszystkich robót objętych dokumentacją zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - oświadczenie projektanta o zgodności wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i innymi wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, - uprawnienia, zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego, - informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę przedmiotowego zakresu robót dla obiektu budowlanego winna zawierać wszelkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i warunki. 19) Wymagania edytorskie dla dokumentacji projektowej wskazuje się w projekcie umowy. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 robotników budowlanych wykonujących prace polegające na wykonaniu robót remontowych na obiektach mostowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, informuje, że żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 734,91 złotych (słownie: dwa tysiące siedemset trzydzieści cztery złote, 91/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu wniesionym na rachunek bankowy Zamawiającego; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. • Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu (ul. Plonów 22/1). Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Beneficjentem wniesionego wadium będzie: Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Plonów 22/1, 41-200 Sosnowiec. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania (np. znak postępowania, nazwa postępowania, skrócona nazwa postępowania). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach