Przetargi.pl
Przebudowa ul. Jabłoniowej i Rolniczej od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia w kierunku posesji nr 2 przy ul. Rolniczej w Marklowicach

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 44-321 , fax. 032 4550020
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wyzwolenia 71 71
    44-321 Marklowice, woj. śląskie
    tel. 44-321, fax. 032 4550020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Jabłoniowej i Rolniczej od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia w kierunku posesji nr 2 przy ul. Rolniczej w Marklowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi gminnej ul. Jabłoniowej- ul. Rolniczej w miejscowości Marklowice. Przebudowa drogi polegać będzie na poszerzeniu istniejącej drogi do szerokości 4,5 m, wzmocnieniem konstrukcyjnym oraz ułożeniem nowej nawierzchni asfaltowej. Odwodnienie drogi będzie odbywać się poprzez powierzchniowe odprowadzenie wód do istniejącego cieku wodnego. Obecnie ul. Jabłoniowa - ul. Rolnicza posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości od 3,0 do 4 m. Droga biegnie w terenie zabudowanym. Na rozpatrywanym terenie nie ma kanalizacji deszczowej. Woda opadowa częściowo spływa grawitacyjnie z istniejącej nawierzchni drogi na pobocza , a częściowo jest odprowadzana poprzez skierowanie jej do istniejącej kratki ściekowej a następnie do rowu. Przedmiotowa droga projektowana jest o kategorii ruchu KR3. W skład przebudowywanej drogi wchodzić będzie jezdnia o szerokości 4,5 m o nawierzchni asfaltowej, ciek betonowy oraz umocnienie skarpy. Jezdnia będzie ograniczona obustronnie krawężnikami betonowymi (wtopionymi lub wystającymi ) lub ciekiem betonowym, posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnia. Miejscami, na odcinkach drogi, przewiduje się wykonanie skarp ograniczonych obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm oraz umocnionymi ażurowymi płytami betonowymi 40x60x10 cm. Nawierzchnia jezdni o kategorii ruchu KR3 (o długości 265,55m) składa się z następujących warstw: ? Warstwa ścieralna z masy grysowo-asfaltowej gr. 5 cm ? Warstwa wiążąca z masy grysowo asfaltowej gr. 6 cm ? Warstwa podbudowy z masy mineralno-asfaltowej o zawartości kruszywa łamanego>75%, gr. 7 cm ? Podbudowa tłuczniowa (w-wa dolna gr. 15 cmm + w-wa górna gr. 8 cm) gr.23cm ? Warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm ? Geowłóknina separacyjna Fibertex F-4M lub o wytrzymałości na rozciąganie nie mniejszej niż 15 KN/m i współczynniku przepuszczalności nie mniejszym niż 0,35 cm/sec (lub nie gorszych parametrach). Projekt przewiduje ujęcie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni i odprowadzenie ich poprzez ciek (usytuowany przy krawędzi jezdni) w kierunku studzienek ściekowych znajdujących się przy krawężnikach. Woda z dwóch studzienek jest sprowadzana do betonowej rynny ściekowej, z której woda spływa do studni rewizyjnej D1, następnie do studni D2, z kolei z niej woda jest odprowadzana do istniejącego cieku wodnego wylotem W1. Woda gromadzona w trzeciej studzience ściekowej jest odprowadzana bezpośrednio do cieku wylotem W2. Długość projektowanej inwestycji tj. przebudowy drogi wynosi 282,45 m. Przewidziano umieszczenie 3 studzienek ściekowych. Dwie z nich są połączone przykanalikiem PVC fi 250 mm. Zaprojektowano 2 studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 z osadnikiem. Studnie D1 i D2 są połączone rurą PVC fi 315mm. Ciek wodny zostanie oczyszczony i udrożniony. Należy przeprowadzać bieżącą konserwację cieku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. 5/ Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania(Zamawiający przyjmuje, że będą to zadania polegające na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 500.000, 00 zł. dla każdego zadania), poprzez przedstawienie referencji od poprzednich zamawiających. 6/ Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku. 7/ Udzielą min. 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia od daty odbioru końcowego całości zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy 2/ Dowód wpłacenia, wniesienia wadium. 3/ Zestawienie załączonych dokumentów 4/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5/Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 6/ Wykaz oraz kopie referencji wykonanych robót wystawionych przez inwestora (jak w pkt.5)opatrzone datą ich wystawienia z podaniem ich wartości i miejsca wykonania 7/ Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag wzoru umowy 8/ Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia Wykonawca musi wykonać własnymi siłami minimum 40% wartości całego zamówienia. Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców powinny być potwierdzone informacjami i dokumentami na temat uprawnień podwykonawcy i jego doświadczenia. 9/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10/ Szczegółowy kosztorys ofertowy oraz dodatkowo skrócony kosztorys z cenami jednostkowymi robót, dostaw, usług. 11/ Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty należnych płatności. 12/ Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty należnych płatności. 13/ Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach