Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2011-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Grunwaldzkiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: 1.Przebudowa chodników na ul. Grunwaldzka. 2.Lokalizacja: Zielona Góra, ul. Grunwaldzka, dz. nr 270/1, 270/2,343, obr. 34. 3.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników z płytek betonowych i betonowych wjazdów na posesje po obu stronach ulicy Grunwaldzkiej, obejmująca następujący zakres robót: 1) roboty rozbiórkowe chodników i obrzeży, krawężniki i wjazdy betonowe oraz wjazdy bitumiczne wraz z wywiezieniem gruzu betonowego i bitumicznego (~453m3 gruzu), 2) ułożenie krawężników betonowych wystających 15*30cm prostych i łukowych, skośnych 15*22/30cm i najazdowych 15*22cm na ławie betonowej z betonu C12/15 wraz z wypełnieniem szczeliny przy krawężniku masą bitumiczna zalewową (~1262mb), 3) ułożenie chodników z kostki betonowej szarej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej i warstwie podsypkowej gr.10cm po wcześniejszym wykonaniu korytowania na gł.10cm (~1953m2), 4) wykonanie obramowaniu chodników z obrzeża betonowego 30*8cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (~1083m), 5) wykonanie wjazdów do posesji z kostki betonowej czerwonej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie tłuczniowej gr.15cm z klinca 4-31,5mm po wcześniejszym wykonaniu korytowania na gł. 20cm, 6) wykonanie robót uzupełniających (wykończeniowych), w tym: regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych ( 16 szt.), zaworów wodociągowych i gazowych (7 szt). Uwaga: Materiał betonowy (krawężniki, obrzeża, płytki, beton nawierzchni i podkładu) z demontażu nie nadający się do ponownego ułożenia należy dostarczyć do magazynu Biura Zarządzania Drogami na wysypisku śmieci w Raculi, natomiast nadający się do ponownego wykorzystania (krawężniki, obrzeża i płytki) należy złożyć w magazynie Biura przy ul. Al. Zjednoczenia. 4. Całość robót objętych procedurą przetargową wykonać zgodnie z: 1) zakresem przedmiotu zamówienia opisanym w pkt 1-6 (załączone przedmiary robót traktować jako materiał pomocniczy), 2) wytycznymi remontowymi (uproszczona dokumentacja techniczna), 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Inne informacje 1) wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, wytycznymi remontowymi i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, 2) za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent ( zalecana wizja terenowa), 3) zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b) pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d) wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej; e) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; h) po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Szczegółową Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące integralną część SIWZ. 7. Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 10 do SIWZ zamieszczony jest przedmiar robót, który udostępniony jest Wykonawcom wyłącznie w celach informacyjnych - Zamawiający nie wymaga przedstawienia wraz z ofertą wypełnionego przedmiaru robót (nie będzie on podlegał ocenie). 8. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres 3 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy Małomicami a Szprotawą
Dodano: 2016-06-21 - Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej nr 1145F w miejscowości Czarnowo (odcinek wylotowy w kierunku m. Wężyska), o długości 0,33 km
Dodano: 2015-09-03 - Remont chodnika w miejscowości Brzoza gmina Strzelce Krajeńskie
Dodano: 2015-07-01 - Przebudowa nawierzchni chodników na ul. Braniborskiej.
Dodano: 2015-06-26 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1087F w m. Straszów
Dodano: 2015-06-26 - Remont i modernizacja układu komunikacyjnego w celu umożliwienia dostępu osobom niepełnosprawnym do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji imienia Zbigniewa Majewskiego w Drzonkowie .
Dodano: 2015-05-19 - Naprawa ciągów pieszych
Dodano: 2015-04-20 - Przebudowa chodników w ciągu ulicy Dworcowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Wodną do skrzyżowania z ulicą Kolejową
Dodano: 2015-03-26 - Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową
Dodano: 2015-02-13 - Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Śmieszkowo - etap III od km 1+200 do km 1+840
Dodano: 2014-10-01