Przetargi.pl
Przebudowa ul. Fabrycznej w Chałupkach

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, Główna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050, , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, , fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: krzyzanowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Fabrycznej w Chałupkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Przebudowa ul. Fabrycznej w Chałupkach” o łącznej długości 210,00 m. W tym wykonanie wszystkich prac wynikających z dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz z przedmiaru robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. 1)Zakres zadania obejmuje m.in.: -roboty przygotowawcze i ziemne; -przebudowę istniejącej jezdni - wymiana podbudowy oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej; -przebudowę skrzyżowań z drogami wewnętrznymi - wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową; -przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową; -przebudowę chodników wraz z miejscami parkingowymi wzdłuż ul. Fabrycznej - wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej; -wymiana ogrodzenia wzdłuż dz. Przedszkola na gabionowe wraz z wyrównaniem terenu przed przedszkolem; -naprawę utwardzenia części działki nr 254 (przy świetlicy) - nawierzchnia tłuczniowa; -montaż krawężników betonowych oraz najazdowych; -przebudowę elementów odwodnienia - wymiana rur betonowych kanalizacji deszczowej na rury PP SN8 o średnicy 315mm, -wymiana kratek ściekowych, przykanalików i studni rewizyjnych. 2)W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania, wynikające z dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m.in. Wykonawca dokona wytyczenia geodezyjnego oraz wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, a także wykona inne czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zadania; wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z Bhp i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prowadzonymi robotami; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu, po uprzednim zgłoszeniu zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej. Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania w odległości 8 km, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego winno zabezpieczać ofertę na okres związania ofertą. 4.Wadium może zostać wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej, należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy w Banku Spółdzielczym Krzyżanowice, Nr konta 33 8474 0007 2001 0000 0013 0015. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium, jakiego dotyczy pakietu i zamówienia. 6.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, pok. 1 i uzyskać potwierdzenie jego wniesienia (np. potwierdzenia na kopii daty i godziny wniesienia). 7.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu z treści dokumentu musi wynikać: a)nazwa zamówienia, kwota wadium, nazwa i adres Zamawiającego i wnoszącego wadium – Wykonawcy, b)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w ustawie z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, c)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, d)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do terminu określonego w pk. 12.1 SIWZ składa Ofertę, która winna zawierać: -Formularz ofertowy – załącznik nr 1; -Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności; -Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2- 5.3 – załączniki nr 2 i 6 lub nr 12 do SIWZ; -Zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (podmioty trzecie). Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach