Przetargi.pl
Przebudowa ul. Drahimskiej i ul. Długiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Polną do skrzyżowania z drogą krajową nr 20 w Czaplinku

Gmina Czaplinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-550 Czaplinek, Rynek 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 37 26 200 , fax. 94 37 26 202
  • Data zamieszczenia: 2012-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czaplinek
    Rynek 6 6
    78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 37 26 200, fax. 94 37 26 202
    REGON: 33092054100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Drahimskiej i ul. Długiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Polną do skrzyżowania z drogą krajową nr 20 w Czaplinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Remont istniejącej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej (min. 3 cm grubości) i warstwy ścieralnej z betony asfaltowego (4cm grubości) po uprzednim frezowaniu na min. 5 cm. na całej długości projektowanego odcinka nastąpi jego zwężenie i wyregulowanie. Podstawowa szerokość wynosić będzie 6,0. Jedynie na odcinku od 0+457,02mb do 0+606,82mb nastąpi zwężenie do 5,5m. Powierzchnia bitumiczna jezdni - 5.841,59 m2. 2. Remont i przebudowę chodników bezpośrednio przy krawędzi jezdni, o szerokości od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego lub do budynków. Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i warstwie wyrównawczej z piasku. Powierzchnia chodników - 4.162,02 m2,. 3. Przebudowę miejsc postojowych na ok. 0+700 mb. Powierzchnia miejsc postojowych - 232,30 m2. 4. Przebudowę miejsc postojowych przy sklepie Biedronka. Projekt zakłada uporządkowanie ruchu przy sklepie Biedronka poprzez likwidację (uniemożliwienie) prostopadłego parkowania pojazdów, co zakłóca bezpieczne użytkowanie drogi w tym miejscu przez pozostałych użytkowników ruchu drogowego, i zastąpienie ich miejscami równoległymi - wzdłuż krawędzi jezdni. 5. Regulację wysokościową miejsc postojowych z kostki betonowej na ok. 0+209mb. 6. Przebudowę istniejących zjazdów wraz z regulacją wysokościową. Zjazdy przewidziane do przebudowy, zaprojektowano jako bramowe, ze skosami 1:1, szerokości 3,5m i nawierzchni z kostki gr. 8cm. Od strony jezdni zjazd ograniczony jest krawężnikiem najazdowym 15x22cm, a światło krawężnika wynosi 0-4cm. Powierzchnia zjazdów do przebudowy - 683,30m2. 7. Regulację geometryczno -wysokościową dróg krzyżujących się z przedmiotową drogą. 8. Wykonanie elementów uspokojenia ruchu z kostki brukowej betonowej: a) wyniesienie skrzyżowań; pochylenia wyniesień ramp dla wlotów głównych zaprojektowano jako 1:30, natomiast dla wlotów podporządkowanych 1:15. Wyniesienie jezdni na skrzyżowaniu wynosić będzie 10cm. Materiały zastosowane na wyniesionych skrzyżowaniach to kostka brukowa betonowa gr. 8 cm w kolorze kontrastowym na warstwie podsypki cementowo-piaskowej, b) wyniesienie przejść dla pieszych; o ile pozwolą na to warunki wyniesienia ramp projektuje się jako 1:30, natomiast w pozostałych przypadkach 1:15. szerokość wyniesienia pomiędzy rampami powinna być równa 5,0m. Konstrukcja i materiały podobnie jak w przypadku wyniesionych skrzyżowań. W miejscu wyniesionych skrzyżowań i przejść dla pieszych przewiduje się rozbiórkę całej jezdni. Powierzchnia wyniesionych skrzyżowań i przejść dla pieszych: 907,26m2 9. Usprawnienie odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z jezdni i z chodników do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej poprzez regulację i udrożnienie istniejących wpustów ulicznych, budowę studni deszczowych betonowych fi 1200 na kolektorach głównych, regulację zaworów wodociągowych i gazowych, regulację pionową studzienek telefonicznych, regulację pionową włazów kanalizacyjnych z wymianą istniejących na nowe - kpl. 47. 10. Wykonanie przyłączy wodociągowych w ul. Długiej, o l = 289,50mb w tym: a) PE 100 de 25/2,0 - l = 2,0 mb b) PE 100 de 32/2,0 - l = 174,0 mb c) PE 100 de 40/2,4 - l = 52,5 mb d) PE 100 de 63/3,8 - l = 44,0 mb e) PE 100 de 110/6,6- l = 17,0 mb. 11. Zakup i montaż oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, którą dostarczy Zamawiający. Przybliżona ilość słupków - 38 szt., przybliżona ilość znaków - 47 szt. 12. Wykonanie i ustawienie 2 sztuk tablic informacyjnych z nadrukiem po obu stronach, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) wymiary tablicy nie mniejsze niż 0,7 x 0,9 m, b) treść informacji umieszczonej na tablicy zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy w terminie 7 dni roboczych, c) treść tablicy wykonana metodą nadruku wielkoformatowego solwentowego, zabezpieczonego folią UV, wyklejonego na płycie PCV, d) tablica musi być przymocowana do stabilnej konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, zabetonowanej w podłożu, e) tablice muszą być postawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego z chwilą rozpoczęcia robót budowlanych w ul. Długiej i Drahimskiej. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa projekt budowlany branży drogowej i sanitarnej, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach