Przetargi.pl
Przebudowa ul. Długiej w m. Szewce gm. Wisznia Mała - droga dojazdowa do gruntów rolnych

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3084800
  • Data zamieszczenia: 2023-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3084800
    REGON: 931934897
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Długiej w m. Szewce gm. Wisznia Mała - droga dojazdowa do gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: „ Przebudowa ul. Długiej w m. Szewce gm. Wisznia Mała - droga dojazdowa do gruntów rolnych” obejmujących m.in.:b) wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 445mc) wykonanie zjazdów i dojść do nieruchomości o nawierzchni bitumicznejd) frezowanie i wykonanie nowej nawierzchni zajadu na ul. Lotnicząe) regulacja istniejących studni kanalizacji deszczowej oraz skrzynek infrastruktury technicznejf) wykonanie poboczy z kruszywag) wykonanie terenów zielonych2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:A. Dokumentacja projektowa:a). Projekt budowlany pn.: “Budowa drogi gminnej w Szewcach – ul. Długa” – branża drogowa, wykonany przez Biuro Usług Projektowych, mgr inż. Ryszard Chwaleba wraz decyzją pozwolenie na budowęb). Załącznik graficzny z zakresem robótc). plan sytuacyjny- zjazdy do wykonaniaB. Szczegółowa Specyfikacja Wykonania i Odbioru robótC. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikamiD. Przedmiary robót.Uwaga!!!!Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w dokumentacji projektowej.3. Szczególne warunki realizacji zamówienia:1) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszty Kierownika budowy/kierownika robót2) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót w pasie drogowym, w tym uzyskanie niezbędnych zgód na prowadzenie robót w pasie drogowym od zarządcy drogi.3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją,4) Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt.5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową wraz tabelą elementów scalonych.6) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.7) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.).8) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, zaistnienia niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i nienależnych od strony umowy okoliczności powodujących niemożność, niecelowość, zbędność czy bezzasadność realizowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publiczny przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia.9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach