Gmina Andrespol ogłasza przetarg
- Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
- Data zamieszczenia: 2019-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
ul. Rokicińska 126
95-020 Andrespol, woj. łódzkie
tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
REGON: 47205774400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Czarneckiego i Prusa w Andrespolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Czarneckiego i ulicy Prusa w miejscowości Andrespol. 2. Zakres prac w ulicy Czarneckiego i ulicy Prusa obejmuje przebudowę układu komunikacyjnego: budowę poszerzeń, wykonanie nowych konstrukcji jezdni wraz z poboczami oraz budowę jednostronnych chodników. 2.1. Jezdnia – na poszerzeniach wykonanie korytowania z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, ułożenie warstwy dolnej i górnej podbudowy z kruszyw łamanych, ułożenie nawierzchni jezdni. Na istniejącej nawierzchni asfaltowej należy ułożyć warstwę wyrównawczą i ścieralną. Konstrukcja jezdni na istniejącej nawierzchni asfaltowej: • Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, • Warstw wyrównawcza z betonu asfaltowego – średnio 100kg/m2, • Istniejąca nawierzchnia bitumiczna, • Istniejąca podbudowa z kruszywa łamanego. Konstrukcja jezdni na poszerzeniach: • Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, • Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, • Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 5 cm, • Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, • Podbudowa z piasku średnioziarnistego zagęszczonego mechanicznie gr. 10 cm. 2.2. Zjazdy – indywidualne do działek – szerokość 4,40 m. Konstrukcja zjazdu: • Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm, • Podsypka piaskowo – grysowa 0/5 gr. 3 cm, • Kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, • Stabilizacja z piasku średnioziarnistego gr. 10 cm. 2.3. Chodnik – jednostronny chodnik od strony południowej drogi. Szerokość chodnika 2,0m. Chodnik ograniczony obrzeżami 6cm x 20 cm na lawie betonowej z oporem, beton C12/15. Spadek chodnika, jednostronny 2%. Konstrukcja chodnika: • Nawierzchnia z kostki betonowej, gr. 6 cm, • Podsypka cementowo – piaskowa 1:4, gr. 5 cm, • Kruszywo łamane 0/31,5, stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm, • Stabilizacja z piasku średnioziarnistego gr. 10 cm. 2.4. Pobocza – o szerokości 75 cm. Wyprofilowane i zakończone warstwą kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, grubości po zagęszczeniu 10 cm. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ. 3.1. Załącznik nr 10 – Dokumentacja projektowa ul. Czarneckiego 3.3. Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa ul. Prusa 3.4. Załącznik nr 12 – STWiORB ul. Czarneckiego i ul. Prusa 4. Przedmiary robót załączone do specyfikacji jako załączniki: nr 13 – Przedmiar robót ul. Czarneckiego i nr 14 – Przedmiar robót ul. Prusa, są opracowaniem wtórnym. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią jedynie funkcję pomocniczą. 5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanką asfaltową powinny być wykonywane z betonu: 5.1. warstwa wiążąca - AC 11W, 5.2. warstwa ścieralna – AC 8S. 6. Warstwy podbudowy powinny być wykonywane z kruszyw łamanych granitowego, kwarcytowego lub gabro (nie dopuszcza się stosowania kruszywa wapiennego). 7. Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do dalszego użycia, należą do Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo przed zagospodarowaniem odpadów ustali z Inspektorem nadzoru inwestorskiego rodzaj i ilość użytecznych materiałów z rozbiórki, które Wykonawca na własny koszt odwiezie do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiśniowej Górze. 8. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 9. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 7.1. Pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania. 7.2. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy. 7.3. Przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu. 7.4. Sporządzenie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 7.5. Opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy planu zapewnienia, jakości (PZJ). 7.6. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo. 7.7. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu budowy oraz do wykonania wszelkich innych prac nieobjętych w SIWZ, a koniecznych do ich wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 7.8. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 7.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 8. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 9. Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w dziale XVI pkt. 7 SIWZ do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Podniesienie standardu technicznego dróg w obszarze Związku Powiatowo-Gminnego Ziemi Łaskiej
Dodano: 2024-03-28 - „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Osiny”
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-27 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Bieliki w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi leśnej nr 66 w leśnictwie Borki
Dodano: 2024-03-17 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Kodrąb
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa drogi gminnej nr 103172E w Borszewicach i Woli Bałuckiej – I etap
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Kodrąb
Dodano: 2024-02-29 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dmosin
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108052E odcinek Wincentów - ul. Długa w Chechle Pierwszym
Dodano: 2024-02-15