Przetargi.pl
Przebudowa ul. Cichej w Czarnej Białostockiej wraz z sięgaczami i niezbędną infrastrukturą techniczną

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Cichej w Czarnej Białostockiej wraz z sięgaczami i niezbędną infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Cichej w Czarnej Białostockiej wraz z sięgaczami i niezbędną infrastrukturą techniczną realizowaną na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.43.2017 z dnia 13.12.2017 r., na działkach nr geod. 815/18, 831/2, 830/1, 815/3, 801, 824, 815/10, 814/3, 2221/6, 800/3, 731/1, 800/1, 790/3, 731 obręb Czarna Białostocka, wraz z czasowym ograniczeniem w korzystaniu z działek (czasowym zajęciem) nr geod. 815/8, 827, 828, 829, 815/14, 831/1, 815/19, 815/22, 815/23, 802/1, 2221/7. Przebudowywana ulica przebiegać będzie w istniejącym pasie drogowym oraz na działkach przeznaczonych pod pas drogowy. W ramach zadania należy wykonać jezdnię długości ok. 270 m o szerokości 5,0 m z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego wraz z sięgaczem nr 1 zaprojektowanym w formie ciągu pieszo-jezdnego długości ok. 75 m oraz sięgaczem nr 2 długości ok. 74 m z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego. Obramowanie obrzeżami betonowymi 6x20 cm oraz 8x30 cm a także krawężnikami 15x30 cm, 15x22 cm, 12x25 cm na ławie betonowej z oporem. Po obu stronach ul. Cichej oraz sięgacza nr 2 wykonać chodnik szer. 1,5 m ze spadkiem 2% w kierunku jezdni z kostki betonowej szarej typu „cegła” gr. 6 cm oraz z płytek betonowych koloru żółtego z fakturą dla niewidomych (do wykonania w miejscach przejść dla pieszych). Zjazdy indywidualne szerokości 3,5 m ze skosami 1:1 wykonać z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm. Zjazdy na posesje należy dowiązać wysokościowo do rzędnych istniejących bram oraz istniejącego terenu. W celu dostosowania zjazdów do terenu istniejącego poza granicami pasa drogowego należy wykonać nawierzchnię z kruszywa niezwiązanego Cnr gr. 15 cm (w tym celu ustalono ograniczenie w korzystaniu z działek prywatnych). Wykonawca zobowiązany jest (o ile zajdzie konieczność) do przebudowy części podjazdu znajdującego się na działce prywatnej na odcinku o długości ok. 0,5 m, licząc od granicy pasa drogowego w głąb działki (po uzgodnieniu z właścicielem działki – obowiązek uzyskania stosownego oświadczenia spoczywa na Wykonawcy). W ramach zadania należy wykonać również kanalizację deszczową wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi, w oparciu o istniejące sieci kanalizacji deszczowej w ul. Łąkowej oraz ul. Orzeszkowej. Kanał DN300 wychodzący od studni D11 w kierunku ul. Łąkowej włączyć do istniejącej kanalizacji ul. Łąkowej, zaślepionej korkiem K1. Z kolei studnię D17 połączyć kanałem DN300 ze studnią Di zlokalizowaną w ul. Orzeszkowej. Do przebudowy przewidziano również istniejący węzeł hydrantowy wraz z hydrantem. Do przebudowy przewidziano również kablową oraz napowietrzną linię komunalną nn kolidującą z projektowanym zagospodarowaniem terenu wraz z demontażem słupów oraz zbędnych odcinków linii energetycznych (oprawy z demontażu do ponownego zamontowania na projektowanych słupach). Kolidującą infrastrukturę telefoniczną, należącą do Orange Polska S.A. oraz Koba Sp. z o.o., należy przebudować oraz zabezpieczyć. W sięgaczu nr 2 należy wykonać oświetlenie uliczne, składające się z 2 szt. słupów oświetlenia ulicznego – stalowych ocynkowanych wysokości 10,0 m wraz z wysięgnikami pojedynczymi długości 1,5 m, oprawami typu LED o mocy 28W. Wszelkie uzgodnienia z PGE, wyłączenia i opłaty z nimi związane znajdują się po stronie wykonawcy. Wszystkie studnie kanalizacyjne, telekomunikacyjne, zasuwy wodociągowe należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych. Inwestycję należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiar robót jest elementem pomocniczym do przygotowania oferty. A. roboty branży drogowej w postaci: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym, - usunięcie drzew i krzewów oraz karp, - mechaniczne usunięcie ziemi urodzajnej (humusu) gr. warstwy 26-35 cm, - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - rozebranie nawierzchni z betonu, - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży betonowych, - rozebranie ogrodzeń, - rozebranie słupków do znaków drogowych, - zdjęcie tarcz znaków drogowych, - rozebranie ław pod krawężniki, - wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku, - wykonanie nasypów mechanicznie wraz z formowaniem i zagęszczaniem, - regulacja pionowa kratek ściekowych, - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, - regulacja pionowa studzienek telefonicznych, - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonanie podbudowy z kruszyw niezwiązanych Cnr oraz z kruszyw naturalnych, - wykonanie nawierzchni z mieszanki kruszywa niezwiązanego Cnr, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, - humusowanie skarp z obsianiem, - umocnienie skarp gazonami, - oznakowanie pionowe (słupki z rur stalowych dla znaków drogowych z tarczami), - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, 15x22 cm, 12x25 cm na ławie betonowej, - wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm oraz 30x8 cm, - zieleń drogowa – roboty ziemne, rozścielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników dywanowych. B. roboty branży sanitarnej w postaci: - przebudowa studni ściekowej ulicznej betonowej Di o śr. 1000 mm, - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur GRP o średnicy 300 mm, - wykonanie studni rewizyjnych o średnicy 1000 mm, - wykonanie studni ściekowych, - odtworzenie nawierzchni, - przebudowa węzła hydrantowego, - montaż hydrantu nadziemnego. C. roboty branży telekomunikacyjnej w postaci: - układanie kabla o średnicy do 30 mm wypełnionego w rowie kablowym w gruncie kat.III wykopanym i zasypanym mechanicznie, - montaż złączy przelotowych kabli wypełnionych typu kanałowego w ziemi, - montaż złączy odgałęźnych kabli kanałowych w ziemi, - wykonanie przepustów pod drogami i innymi przeszkodami, - demontaż kabla doziemnego o średnicy do 30 mm do rowu wykopanego w gruncie kategorii III, - pomiary końcowe prądem stałym kabla o 10 parach. D. roboty branży elektrycznej: - przebudowa napowietrznych linii energetycznych nN, - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych - pojedynczy o długości do 10,5 m, - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn - hak wieszakowy (linia główna i przyłącza), uchwyty do przewodów (przyłącza), - montaż ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych nn, - uziomy ze stali profilowanej miedziowane o długości 7,5 m (metoda wykonania udarowa), - montaż uziomów lub przewodów uziemiających w gr. kat.III, - przewody uziemiające i wyrównawcze na słupach (bednarka o przekroju do 200 mm2), - montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie, - montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie przewodów w wysięgniki linii napowietrznej, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - oprawa z demontażu, - montaż skrzynki bezpiecznikowej w liniach napowietrznych nn, - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn, - montaż przyłączy przewodami izolowanymi typu AsXSn lub podobnymi z udziałem podnośnika samochodowego, - mocowanie tabliczek informacyjnych - tabliczka z numerem obwodu, - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - pomiary geodezyjne (wytyczenie obiektu liniowego), - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza z naniesieniem na zasoby mapowe (słup energetyczny), - badania i pomiary instalacji uziemiającej (pierwszy pomiar), - badanie linii napowietrznej N. N., - zabezpieczenie kabli energetycznych przez ułożenie rur osłonowych dzielonych, - demontaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn, - demontaż słupów wirowanych linii NN pojedynczych do przestawienia, - demontaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg, - demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, - zapewnienie zasilania na czas usuwania kolizji energetycznych (agregat prądotwórczy), - koszt dopuszczenia do prac przez PGE Dystrybucja S.A., - transport złomu i gruzu samochodem z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym. E. oświetlenie uliczne: - kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny, - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m, - zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III, - ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, - układanie kabli, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, - montaż tabliczki zaciskowo-bezpiecznikowej, - montaż przewodów do opraw oświetleniowych, - montaż opraw oświetleniowych, - montaż ogranicznika przepięć, - montaż zabezpieczenia wzdłużnego, - montaż uziomów lub przewodów uziemiających, - zarobienie na sucho końca kabla 3-żyłowego o przekroju żył do 50 mm², - badanie linii kablowej, - badania i pomiary instalacji uziemiającej, - pomiary oświetlenia, - transport ziemi samochodem z załadunkiem. 2.Do zadań Wykonawcy należy: - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz., - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, - zapewnienie mieszkańcom oraz służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na posesje, - przed przystąpieniem do budowy projekt zagospodarowania terenu uzgodnić w zakresie kolizji z gestorami sieci energetycznych, telefonicznych i sanitarnych, - przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji – kosztorysu powykonawczego, - zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości. - wykonanie inspekcji TV zrealizowanej kanalizacji deszczowej, - wykonanie 2 szt. tablic informacyjno – promocyjnych - pamiątkowych związanych z realizacją zadania wskazujących źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację oraz tablic informacyjnych wynikających z przepisów Ustawy Prawo budowlane (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.10 do dokumentacji przetargowej). 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach oraz w istotnych postanowieniach przyszłej umowy, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1-3 oraz załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy PLN.) . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), należy dołączyć do oferty . 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach