Gmina Łask ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 436 768 300 , fax. 436 768 388
- Data zamieszczenia: 2020-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
ul. Warszawska 14
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 436 768 300, fax. 436 768 388
REGON: 73093451300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. A. Mickiewicza i B. Prusa w Łasku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. A. Mickiewicza i B. Prusa w Łasku", polegających na przebudowie ul. Prusa na odcinku ok. 100 m od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Mickiewicza oraz ul. Mickiewicza na odcinku ok. 130 m od skrzyżowania z ul. Prusa do skrzyżowania z ul. Broniewskiego w zakresie wykonania jezdni mineralno – bitumicznej, lewostronnego i częściowo prawostronnego chodnika z kostki betonowej, prawostronnego ulepszonego kruszywem pobocza gruntowego oraz zjazdów do posesji, budowie wpustów deszczowych i studni deszczowej, przebudowie sieci elektroenergetycznej w zakresie usunięcia kolizji oraz rozbudowie oświetlenia ulicznego. 2.Realizacja zadania inwestycyjnego odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia wykonywania robót znak: AB.6743.1.428.2020.JO04 z dnia 06.08.2020 r. przyjętego bez sprzeciwu w dniu 24.08.2020 r. 3. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót/czynności: Branża drogowa: a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych oraz robót ziemnych, b) ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych, c) wykonanie nawierzchni jezdni, d) regulacja wysokościowa urządzeń, e) wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów, f) zabezpieczenie urządzeń podziemnych oraz regulacja wysokościowa urządzeń naziemnych, g) wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu, h) roboty porządkowe. Branża sanitarna: a) wykonanie robót ziemnych, b) wykonanie robót montażowych, c) wykonanie robót wykończeniowych Branża elektroenergetyczna: a) usunięcie kolizji – przebudowa linii elektroenergetycznej niskiego napięcia, b) budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego ( rozbudowa istniejącego oświetlenia). Uwagi! Wykonawca będzie prowadził roboty w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego. W celu korzystania przez mieszkańców z wyjazdów i dojść do posesji Wykonawca na minimum 2 dni przed rozpoczęciem robót, powiadomi mieszkańców o terminie i zakresie wykonywania robót. Wykonawca poinformuje mieszkańców o ewentualnych przerwach w dostawie energii elektrycznej spowodowanej przebudową sieci elektroenergetycznej. W kosztach ofert należy uwzględnić: 1) nadzór nad pracami właściwych gestorów sieci (w razie konieczności), w przypadku natrafienia na urządzenia podziemne, 2) regulację istniejących urządzeń podziemnych, 3) rozebranie nawierzchni jezdni ( dot. tłucznia z ul. Mickiewicza) i wywiezienie materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5km. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej – załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 i 7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 6. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 7. Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia robót na etapie po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy, w przypadku przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy, o okres liczony od dnia 16.10.2020 r. do dnia podpisania umowy. 8. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 8.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy, o ile nie będą one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej: • Branża drogowa: wykonanie robót przygotowawczych wykonanie robót rozbiórkowych oraz robót ziemnych ułożenie obrzeży oraz krawężników betonowych wykonanie nawierzchni jezdni regulacja wysokościowa urządzeń wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów zabezpieczenie urządzeń podziemnych oraz regulacja wysokościowa urządzeń naziemnych wykonanie stałej organizacji ruchu roboty porządkowe. • Branża sanitarna: wykonanie robót ziemnych wykonanie robót montażowych wykonanie robót wykończeniowych • Branża elektroenergetyczna: usunięcie kolizji – przebudowa linii elektroenergetycznej niskiego napięcia budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego (rozbudowa istniejącego oświetlenia). Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 8.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem wykonawcy lub podwykonawcy, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby oraz imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8.4 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 8.1. czynności. 8.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym) lub w postaci dokumentu elektronicznego za pośrednictwem skrzynki ePUAP lub na adres email: zp_oferta@lask.pl z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/ poręczenia. 1.5. Z treści wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę składaną wspólnie. 1.6. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
Dodano: 2024-04-23 - Podniesienie standardu technicznego dróg w obszarze Związku Powiatowo-Gminnego Ziemi Łaskiej
Dodano: 2024-03-28 - „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Osiny”
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa fragmentu drogi gminnej nr 105307E Lipce Reymontowskie ul. Golki w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-27 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Bieliki w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi leśnej nr 66 w leśnictwie Borki
Dodano: 2024-03-17 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Kodrąb
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa drogi gminnej nr 103172E w Borszewicach i Woli Bałuckiej – I etap
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Kodrąb
Dodano: 2024-02-29 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dmosin
Dodano: 2024-02-23