Przetargi.pl
Przebudowa ul. 1-go Maja wraz z infrastrukturą towarzyszącą i sięgaczami

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100 , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. 1-go Maja wraz z infrastrukturą towarzyszącą i sięgaczami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa ul. 1-go Maja wraz z infrastrukturą i sięgaczami”. Roboty budowlane obejmują przebudowę ul. 1-go Maja i sięgaczy wraz z budową kanalizacji deszczowej i wymianą istniejących opraw oświetleniowych oraz zamontowaniem dodatkowych słupów oświetleniowych. Dokumentacja projektowa obejmuje: - w Alejach 1 Maja roboty rozbiórkowe, wykonanie nowej konstrukcji jezdni, zatok postojowych, zjazdów i zieleńców, oraz częściową przebudowę chodników, , ustawienie nowych krawężników, budowę odcinka kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego, wymianę lamp oświetleniowych na istniejących słupach, - w ul. 15 stycznia dz. Nr 3259 roboty rozbiórkowe, wykonanie nowej konstrukcji jezdni, ustawienie nowych krawężników, wykonanie chodnika, zieleńców i zjazdów, wymianę lamp oświetleniowych na istniejących slupach, - w ul. 15 stycznia dz. Nr 3261 roboty rozbiórkowe, wykonanie nowej konstrukcji jezdni i chodników, ustawienie nowych krawężników, wykonanie zieleńców, wymianę lamp oświetleniowych na istniejących slupach, - stałą organizację ruchu. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,  roboty towarzyszące /w tym zabezpieczenia istniejącej sieci, w tym poprzez rury osłonowe, usunięcie ew. kolizji z istniejącym uzbrojeniem, docieplenie wodociągu/,  roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: - pomiarowe, - rozbiórkowe, w tym rozebranie nawierzchni jezdni wraz z podbudową, krawężników wraz z ławą, obrzeży, nawierzchni z kostki brukowej na chodnikach i zjazdach, - demontaż istniejącego oznakowania, - wycinka i usunięcie drzew, pni i krzewów wraz z wywiezieniem,  roboty ziemne, w tym: - wykonanie wykopów pod elementy odwodnienia i oświetlenia ulicznego oraz koryta pod poszczególne elementami drogi, - zasypanie wraz z zagęszczeniem wykopów, - odwodnienie wykopów, - transport gruntu,  odwodnienie, w tym: - wykonanie odcinka sieci i przykanalików z podłączeniem do studni ściekowych i rewizyjnych, w tym tymczasowego połączenia studni SD1 z istniejącą studzienką przy ul. Warszawskiej za pomocą rur PCV SN8 ze ścianką litą o średnicy 315 mm przeciskiem sterowanym z zastosowaniem rury stalowej osłonowej, - wykonanie studni rewizyjnych i studzienek ściekowych wraz z niezbędnym wyposażeniem, - umocnienie wykopów, - wykonanie wideo inspekcji kanału, - uzyskanie wymaganych uzgodnień i zgód,  przebudowa oświetlenia ulicznego, w tym: - wymiana opraw oświetlenia ulicznego, - montaż oświetlenia: - układanie kabli, - montaż uziomów, - montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami i niezbędnym wyposażeniem,  roboty drogowe, w tym: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - podbudowa jezdni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - podbudowa z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem, - warstwa odsączająca z pospółki, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna i wiążąca, - ustawienie krawężników ulicznych i obrzeży - kamiennych, - nawierzchnia z kostki brukowej granitowej zatok, zjazdów i sięgaczy, chodniki z płyt granitowych i betonowej kostki brukowej, UWAGA: /kostka granitowa ma być cięta od góry, boki mogą być łupane/,  inne roboty, w tym:  wykonanie elementów stałej organizacji ruchu w tym oznakowanie pionowe i poziome ulicy,  regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury w ulicach objętych zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci, w tym skrzynki zasów ulicznych, przyłączy domowych i hydrantowych dostosować do nowych rzędnych drogowych, skrzynki zlokalizowane w poboczu należy dodatkowo zabezpieczyć betonową płytą systemową, na sieci kanalizacji sanitarnej należy wykonać regulację wysokościową do rzędnych projektowanych : - studni od nr 1 do nr 5 w Al. 1 Maja betonowych, średnicy wewnętrznej studni 1200 mm, uwzględniając na w/wym studniach pierścienie odciążające i płyty nastudzienne (5 kpl.) oraz włazy kanałowe żeliwne klasy odpowiadającej planowanemu obciążeniu ruchem kołowym,  wykonanie trawników,  zabezpieczenie nadzoru ze strony właścicieli sieci kolidującej z zadaniem,  uporządkowanie terenu objętego robotami, w tym zabezpieczenie istniejącego drzewostanu,  przeprowadzenie wymaganych prób, sprawdzeń, badań i pomiarów,  wykonanie prac pielęgnacyjnych wszystkich drzew w obrębie inwestycji,  dodatkowy zakres określony w pkt. III. Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń, zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa o których mowa w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia. Zamówienie nie obejmuje zakresu robót dla ul. Konstytucji 3 Maja opisanego w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, i ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 9.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 11.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa, o której mowa w zdaniu pierwszym. winna zawierać co najmniej: - strony umowy, - przedmiot i cel działania konsorcjum, - zakres prac powierzonych do wykonania każdej ze stron i sposób współdziałania, - okres obowiązywania umowy (obejmujący również okres rękojmi i gwarancji jakości), - sposób odpowiedzialności, - sposób rozliczenia płatności, - obowiązki i uprawnienia partnerów, w tym lidera, - regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając nie budzące wątpliwości co do czasu, sposobu i zakresu udostępnienia zasobów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części I SIWZ – Załącznik nr 4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć wymagane zobowiązanie. Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów wyłącznie, jeśli podmioty zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 9.2.2. siwz. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w w pkt. 11.1 siwz. 10. Zamawiający wykluczy z niniejszego postępowania Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody na podstawie pkt. 10.2 siwz. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.2) a) siwz, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2.2)a) siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz 2016 poz. 352). W sytuacji, gdy ww dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym tylko w języku obcym, zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz z tłumaczeniem na język polski. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ żąda dokumentu stanowiącego załącznik nr 4 Części I SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wraz z ofertą Wykonawca składa: a) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 11.1 SIWZ (składane w oryginale), b) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego/innych podmiotów zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt.9.4.2 SIWZ, c) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) d) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach