Przetargi.pl
Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - zarządzanie Projektem

Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 042 7103101
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
    ul. Wigury 1 1
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 7103100, 7103142, fax. 042 7103101
    REGON: 00052561300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - zarządzanie Projektem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu / zarządzania projektem. W ramach świadczonej usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: 1. nadzór nad zgodnością postępu realizacji projektu z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 2. rozliczanie dotacji - przygotowywanie oraz sporządzenie wniosków o płatność w funkcji sprawozdawczej i sprawozdawczo-finansowej, w tym nadzór nad terminowością składania dokumentów do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ, 3. przygotowywanie na potrzeby realizacji projektu zestawień dotyczących dofinansowania, 4. czynny udział w przygotowywaniu i przeprowadzeniu zamówień publicznych związanych z przedmiotową inwestycją 5. weryfikację dokumentacji dotyczącej Projektu, w szczególności dokumentacji przetargowej oraz dotyczącej rozliczania inwestycji w terminie umożliwiającym korektę ewentualnych nieprawidłowości; 6. pisemne przygotowywanie wniosków do Instytucji Zarządzającej o wyrażenie zgody na wprowadzenie w projekcie zmian inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego, 7. koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską; 8. bieżący nadzór nad dokumentacją projektu, a w szczególności: a. weryfikację poprawności i wewnętrznej zgodności dokumentów związanych z realizacją projektu, b. zaproponowanie rozwiązań w razie stwierdzenia braków lub błędów, c. czynny udział we wdrożeniu rozwiązań prowadzących do usunięcia braków lub korekty błędów, 9. zapewnienie czynnego udziału podczas kontroli projektu, w tym kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Zarządzającą RPO WŁ po zakończeniu projektu oraz innych kontrolach 10. monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu, 11. koordynację wypełniania innych obowiązków określonych w Umowie o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz aneksach do umowy w przypadku ich sporządzenia. Zakres robót objętych zarządzaniem: I etap 2016 - 2017: przebudowa ciągu ulic: Południowej (od ul. Unii Europejskiej), Maszkowskiej wraz z budową skrzyżowań oraz mostu na rzece Bzurze, z uwzględnieniem niezbędnej infrastruktury technicznej - formuła zaprojektuj i wybuduj II etap 2017-2018 -: przebudowa ciągu ulic: Traugutta, Żeromskiego, Stypułkowskiego, Łęczyckiej wraz ze skrzyżowaniami, z uwzględnieniem niezbędnej infrastruktury technicznej - formuła zaprojektuj i wybuduj Zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ - wniosek o dofinansowanie przedmiotowego projektu. Zamówienie może być realizowane przy pomocy podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część, zakres zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiadać będzie za wszelkie błędy i szkody powstałe w wyniku działania podwykonawcy oraz odpowiedzialny jest za prawidłowość, terminowość i jakość usług świadczonych przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji - nie mniej niż 2 godziny, nie więcej niż 24 godziny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozorkow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach