Przetargi.pl
Przebudowa układu komunikacyjnego w ciągu dróg powiatowych i gminnych - ul. Św. Jana, Baranowicka, Pawła Godźka i Mokra w Suszcu

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 44993050 , fax. 032 4493051
  • Data zamieszczenia: 2012-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 032 44993050, fax. 032 4493051
    REGON: 00100485600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa układu komunikacyjnego w ciągu dróg powiatowych i gminnych - ul. Św. Jana, Baranowicka, Pawła Godźka i Mokra w Suszcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa układu komunikacyjnego w ciągu dróg powiatowych i gminnych - ul. Św. Jana, Baranowicka, Pawła Godźka i Mokra w Suszcu, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie przebudowy układu komunikacyjnego w ciągu dróg powiatowych i gminnych - ul. Św. Jana, Baranowicka, Pawła Godźka i Mokra w Suszcu o łącznej długości około 1940mb. Zadanie swym zakresem obejmuje remont nawierzchni ul. Św. Jana i Baranowickiej, przebudowę ul. Pawła Godźka i Mokrej wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz budowę fragmentu kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Stawowej. W ramach robót przewiduje się: a) W ciągu ul. Św. Jana w Suszcu: - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na powierzchni 1.387,50m2, - wykonanie warstwy wyrównawczej o grubości 4cm na powierzchni 1.387,50m2, - wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej o grubości łącznej 11cm na powierzchni 1.387,50m2, - rozbiórkę istniejącego chodnika i wjazdów o łącznej powierzchni około 573m2, - rozbiórkę istniejących krawężników i obrzeży, - wykonanie chodnika i wjazdów o łącznej powierzchni około 830m2, - wykonanie nasypu pod chodnik, - wykonanie kanalizacji deszczowej fi400mm na odcinku 51mb wraz z dwoma studniami fi1000mm i dwoma studzienkami ściekowymi wraz z przykanalikami, - uporządkowanie terenu, b) W ciągu ul. Baranowickiej w Suszcu: - rozbiórkę nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową na powierzchni 3.034,70m2, - przebudowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni 46,30m2, - wykonanie stabilizacji warstwy podłoża o grubości 25cm cementem na powierzchni 3.236,06m2, - wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 20cm na powierzchni 3.236,06m2, - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 9cm na powierzchni 3.085,04m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 5cm na powierzchni 3.034,70m2, - wykonanie zjazdów o nawierzchni mineralno-bitumicznej na powierzchni 156,40m2, - zabudowa czterech studni kanalizacyjnych fi1200mm, - wykonanie kanalizacji deszczowej fi400mm o długości 39mb - odtworzenie rowów, c) W ciągu ul. Pawła Godźka w Suszcu: - budowa kanalizacji deszczowej PVC SN8 fi 300 o długości 506mb, - budowę 22 studni rewizyjnych, betonowych fi 1000 wraz z wpustami ulicznymi kl. D400, - przebudowę 1 studni rewizyjnej wraz z budową przyłącza kanalizacji fi 500, - przebudowę jezdni o szerokości 3,5m na kostkę betonową wraz z przebudową istniejących zjazdów do posesji o łącznej powierzchni około 2.523mb, - budowę obustronnych krawężników betonowych na odcinku o łącznej długości około 1.128mb, - zabezpieczenie kabli teletechnicznych rurami dwudzielnymi Arot na odcinku o długości około 433mb, d) W ciągu ul. Mokrej w Suszcu: - budowę kanalizacji deszczowej PVC SN8 fi 300 i 400 na odcinku o łącznej długości około 464mb, - budowę 20 studni rewizyjnych, betonowych fi 1000 wraz z wpustami ulicznymi kl. D400, - przebudowę 1 studni rewizyjnej, - przebudowę jezdni o szerokości 4,0m o nawierzchni asfaltobetonowej wraz z wykonaniem warstw konstrukcyjnych na powierzchni około 2.325m2, - budowę obustronnych krawężników betonowych na odcinku o łącznej długości około 1.006mb, - zabezpieczenie rurami ochronnymi przyłączy gazowych pod drogą e) W ciągu ul. Stawowej w Suszcu: - budowę kanalizacji deszczowej PVC SN8 fi 400 na odcinku o łącznej długości około 161mb, - budowę 4 studni rewizyjnych, betonowych fi 1000 wraz z wpustami ulicznymi kl. D400, - budowę 1 studni rewizyjnej, betonowej fi 1500, - przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, - wykonanie rowu wraz z umocnieniem dna i skarp, Koszty przygotowania tymczasowej i docelowej organizacji ruchu oraz obsługi geodezyjnej należy skalkulować w cenie ofertowej. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentacji niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z zakresem robót oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8- Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45232452-5 - Roboty odwadniające 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekty budowlane wraz z projektami wykonawczymi i BIOZ, projekty wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót), projekty organizacji ruchu i orientacja w terenie układu komunikacyjnego objętego przedmiotem zamówienia, które zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacjami projektowymi, tj.: a) formularze przedmiaru robót: * zał. 1.A (Św. Jana), * zał. 1.B (Baranowicka), * zał. 1.C (P.Godźka), * zał. 1.D (Mokra - przebudowa), * zał. 1.E (Mokra - fragm. odwodnienia), * zał. 1.F (Stawowa), b) dokumentacja dot. sposobu realizacji zakresu robót określonego w zał.1.A (Św. Jana), w tym: * projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. 9.1 * specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót -zał. 9.2 c) dokumentacja dot. sposobu realizacji zakresu robót określonego w zał.1.B (Baranowickiej), w tym: * projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. 10.1 * specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. 10.2 d) dokumentacja dot. sposobu realizacji zakresu robót określonego w zał. 1.C (P.Godźka), w tym: * projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi oraz informacją BIOZ - zał. 11.1 * specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał.11.2 * projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu - zał. 11.3, e) dokumentacja dot. sposobu realizacji zakresu robót określonego w zał. 1.D (Mokra przebudowa), w tym: * projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi oraz informacją BIOZ - zał. 12.1, * specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał.12.2 f) dokumentacja dot. sposobu realizacji zakresu robót określonego w zał. 1.D (Mokra przebudowa) oraz zakresu robót określonego w zał. 1.E (Mokra - fragm. odwodnienia) w tym: * projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu - zał. 13, g) dokumentacja dot. sposobu realizacji zakresu robót określonego w zał. 1.E (Mokra - fragm. odwodnienia) oraz zakresu robót określonego w zał. 1.F (Stawowa), w tym: * projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi oraz informacją BIOZ - zał. 14.1, * specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał.14.2 h) orientacja w terenie w terenie całego układu komunikacyjnego objętego przedmiotem zamówienia - zał. 15. Uwagi: Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZGODNIE Z PKT 11 SIWZ: 11. Wymagania dotyczące wadium. 11.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 11.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.02.2012 r. do godz. 11:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy Żory o/Suszec nr 58 8456 1019 2001 0000 0446 0004 z dopiskiem: Wadium - przebudowa układu komunikacyjnego w Suszcu. 11.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez wykonawcę nie będzie wystarczające do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. 11.5 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. 11.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec (I piętro), najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy dokumentu, nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 11.7 Dokumentów wniesienia wadium nie należy składać w ofertach. 11.8 Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo, o ile dotyczy wszystkich konsorcjantów, co w nim jasno wyrażono. UWAGA! Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,16681,16702/16702/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach