Przetargi.pl
Przebudowa układu drogowego przy ul. Krótkiej i ul. Bakuły w Ustce.

Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Ustce ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Krótka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 840 , fax. 598 154 841
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Ustce
    ul. Krótka 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 840, fax. 598 154 841
    REGON: 77124033600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa układu drogowego przy ul. Krótkiej i ul. Bakuły w Ustce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu drogowego przy ul. Krótkiej i ul. Bakuły w Ustce. 2. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się na działkach nr 422, 2789, 1158/18, 423/1, i 424 przy ul. Krótkiej i Leszka Bakuły w Ustce. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. przebudowę nawierzchni ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz placów, 3.2. demontaż pokrywy komory rozprężnej i wykonanie nowej najazdowej, 3.3. przebudowę miejsc parkingowych utwardzonych kostką brukową lub geokratą, 3.4. wykonanie zieleni, 3.5. montaż 3 szt. wiat w konstrukcji drewnianej, 3.6. ustawienie koszy ulicznych, ławek miejskich, stojaków rowerowych, 3.7. demontaż istniejących lamp oświetlenia drogowego i montaż nowych lamp oświetlenia drogowego, 3.8. montaż znaków drogowych, 3.9. przebudowę sieci kanalizacji deszczowej, 3.10. remont istniejącego ogrodzenia wzdłuż dz. nr 1959/1 i wykonanie murala o tematyce np.: uliczki targowiska handlowego lub krajobrazu morskiego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące odpowiednio załączniki 7 i 8 do SIWZ. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, do opisu należy stosować pomocniczo. 5. Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy, w tym obejmuje usunięcie wad wykonanych robót budowlanych. 7. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 8.1. roboty rozbiórkowe, 8.2. roboty ziemne, 8.3. roboty drogowe, 8.4. demontaż i montaż elementów oświetlenia ulicznego, 8.5. przebudowę sieci kanalizacji deszczowej, 8.6. montaż wiat oraz elementów małej architektury, 8.7. nasadzenia zieleni, 8.8. remont ogrodzenia, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach