Przetargi.pl
Przebudowa trzech odcinków dróg we wsi Mokry Dwór, gm. Pruszcz Gdański

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa trzech odcinków dróg we wsi Mokry Dwór, gm. Pruszcz Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków dróg we wsi Mokry Dwór, gm. Pruszcz Gdański. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach pomocy finansowej przyznanej na realizację przedsięwzięcia, w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, z publicznych środków krajowych i unijnych, tj. EFRROW (Europejski Fundusz Rozwoju na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich) 1. Przedmiotu zamówienia został podzielony na 2 części/zadania: Zadanie nr 1: przebudowa drogi na odcinku A-A we wsi Mokry Dwór , gm. Pruszcz Gdański w ramach planowanego działania Scalenie gruntów wsi Mokry Dwór gmina Pruszcz Gdański Zadanie nr 2: przebudowa drogi na odcinkach B-B i C-C we wsi Mokry Dwór , gm. Pruszcz Gdański w ramach planowanego działania Scalenie gruntów wsi Mokry Dwór gmina Pruszcz Gdański Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub oba zadania 2. Zakres przedmiotu zamówienia: dla zadania nr 1 (odcinek A-A – 1+112,83 km) należy wykonać m.in. :  Prace przygotowawcze  Modernizację drogi z płyt drogowych o wym. 3x1,5 m gr. 15 cm, na podsypce piaskowej gr.5 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz warstwie wzmacniającej w postaci siatki wzmacniającej grunt , kruszywa betonowego , geowłókninie separacyjnej ;  Pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ;  Remont przepustów;  Oznakowanie oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu;  Zjazdy na pola uprawne oraz gospodarstwa;  Zabezpieczenie istniejących sieci rurami dwudzielnymi osłonowymi zgodnie z wytycznymi gestorów sieci;  Mechaniczne karczowanie zagajników średniej gęstości – 0,07 ha  Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem – 700 m2  Montaż 2 szt. tablic informacyjnych o wymiarach 80 x 120 cm. (treść tablicy zostanie podana wybranemu wykonawcy) dla zadania nr 2 (odcinek B-B i C-C):  Prace przygotowawcze  Modernizację drogi z płyt drogowych o wym. 3x1,5 m gr. 15 cm, na podsypce piaskowej gr.5 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz warstwie wzmacniającej w postaci siatki wzmacniającej grunt , kruszywa betonowego , geowłókninie separacyjnej ;  Pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ;  Remont przepustów;  Oznakowanie oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu;  Zjazdy na pola uprawne oraz gospodarstwa;  Zabezpieczenie istniejących sieci rurami dwudzielnymi osłonowymi zgodnie z wytycznymi gestorów sieci;  Mechaniczne karczowanie zagajników średniej gęstości 0,01ha  Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni i kory (bez wrzosu), z wywiezieniem – 100 m2  Montaż 2 szt. tablic informacyjnych o wymiarach 80 x 120 cm. (treść tablicy zostanie podana wybranemu wykonawcy) 3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy. Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi plac robót do należytego porządku oraz odtworzy istniejącą infrastrukturę, która w wyniku robót uległa zniszczeniu, po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Inwestora. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy, w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego nadzoru robót przez Kierownika robót. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 7. Zamawiający informuje, iż Wykonawca podczas wyceny przedmiotu zamówienia winien: 1) wkalkulować oraz wykonać regulację istniejących nawierzchni na wjazdach z posesji prywatnych i dróg wewnętrznych na drogę, 2) wkalkulować i wykonać niezbędne regulacje elementów instalacji tj. m.in. studzienki kanalizacyjne, wpusty deszczowe, zasuwy wodociągowe itp. zlokalizowane na trasie nowo wykonywanych nawierzchni drogowych (jeśli takowe wystąpią.), 3) wkalkulować montaż 2 szt. tablic informacyjnych o wymiarach 120 x 80 cm. UWAGA: Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych lub zaniechanych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Wprowadzenie robót zamiennych lub zaniechanych jest możliwe jeśli:  stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej,  wystąpienia niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej,  w wyniku porozumienia stron w przypadku stwierdzenia, iż zastosowanie danego materiału będzie korzystniejsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym.  w wyniku stwierdzenia iż poszczególne elementy przewidziane do wymiany są w dobrym stanie technicznym umożliwiającym dalszą eksploatację; 12. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 13. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: obsługą maszyn i urządzeń drogowych; z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy zawartym w Rozdziale 16 SIWZ. 14. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) dla każdego z zadań. Sposób wnoszenia wadium szczegółowo opisano w Rozdziale 5 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach