Przetargi.pl
Przebudowa terenu przy przedszkolu i szkole podstawowej w Brusach

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3969302 , fax. 52 3969303
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 52 3969302, fax. 52 3969303
    REGON: 09235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa terenu przy przedszkolu i szkole podstawowej w Brusach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejących nawierzchni drogowych w okolicy kompleksu szkół oraz przedszkola pomiędzy ul. Ogrodową a ul. Armii Krajowej w Brusach, w tym: a) rozbiórkę istniejących nawierzchni; b) rozbiórkę ok. 200 mb ogrodzenia na działce ewid. nr 512/48, w tym 17 mb ogrodzenia o wys. 3,5 m z blachy na fundamencie betonowym oraz ok. 183 mb ogrodzenia z siatki stalowej w ramkach na słupkach stalowych. Rozebrane ogrodzenie należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; c) demontaż urządzeń, obiektów i elementów małej architektury znajdujących się na terenie inwestycji i przewiezienie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego; d) demontaż istniejących barier drogowych przy ul. Ogrodowej (szt.3) i przewiezienie ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz odtworzenie nawierzchni z kostki; e) wybudowanie na działce ewid. nr 512/48 ogrodzenia o długości ok. 192 mb (typ ogrodzenia wg rysunku Detal ogrodzenia stanowiącego Załącznik Nr 14 do SIWZ), w tym 2 bramy dwuskrzydłowe szer. 6 m, 1 furtka dwuskrzydłowa szer. 4 m oraz 1 furtka szer. 1m; f) budowę nawierzchni z kostki betonowej brukowej, w tym: dróg dojazdowych i manewrowych, 10 miejsc postojowych, w tym 1 dla niepełnosprawnych,ciągów pieszych; g) wykonanie dwóch wpustów kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikiem oraz wymiana jednego istniejącego wpustu wraz z jego podłączeniem do istniejącego przykanalika deszczowego; h) ułożenie kostki granitowej o wymiarach 7x9 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm na powierzchni ok. 30 m2 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na etapie wykonawstwa robót; i) wykonanie sygnalizacji świetlnej pulsacyjnej przejścia dla pieszych na ul. Ogrodowej i ul. Armii Krajowej; j) demontaż istniejących masztów flagowych przed szkołą i przy pomniku J. Karnowskiego (6 szt.) wraz z przewiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego; k) montaż 3 masztów flagowych wys. ok. 10 m przed budynkiem szkoły oraz 3 masztów wys. 8 m przy pomniku J. Karnowskiego; l) na łączniku pomiędzy ul. Ogrodową i 2-go Lutego należy zaniżyć krawężnik oraz chodnik wykonany z kostki klinkierowej po obu stronach jezdni na długości przejścia dla pieszych; m) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z Załącznikiem Nr 13 do SIWZ Projekt organizacji ruchu z zastrzeżeniem zawartym w UWAGACH pkt 6) do niniejszego przedmiotu zamówienia; n) zagospodarowanie terenów przeznaczonych pod zieleń w tym: wykonanie trawników, posadzenie 1700 szt. tawuły - białą (Van Houtte`a), żółtą (Goldmound) oraz zieloną (Spirea Froebelli), lawendy wąskolistnej szt. 500 oraz hortensji bukietowej 50 szt. (odmiana Vanilla Froise lub Grandiflora). Przy zagospodarowaniu terenu odmianę roślin, kolor kwiatów oraz miejsce ich posadzenia należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa robót. UWAGI: 1) Roboty budowlane, z wyjątkiem prac geodezyjnych i zieleni, należy prowadzić wyłącznie w okresie od 29.06.2015 r. do 28.08.2015 r. 2) Istniejące byliny, krzewy i drzewa kolidujące z inwestycją, należy przesadzić w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Do posadzenia krzewów z bryłą korzeniową należy wykonać dół dwa razy większy od jej średnicy, zaprawiony humusem lub ziemią torfową o pH odpowiadającym wymogom gatunkowym roślin. Na powierzchnię pod posadzonymi bylinami i krzewami należ ułożyć geowłókninę. Na geowłókninie należy ułożyć warstwę gr. 5 cm grysu granitowego lub żwiru płukanego (ostatecznego wyboru kamienia ozdobnego dokona Zamawiający po przedstawieniu przez Wykonawcę próbek kamienia). 4) Materiały z rozbiórki nadające się do dalszego użytkowania oraz humus należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od placu budowy. Pozostałe materiały z rozbiórki oraz ziemię z korytowania należy wywieźć i zutylizować/ zagospodarować na własny koszt. 5) Podczas wykonywania robót należy zapewnić stały bezpieczny dostęp do obiektów oświatowych. 6) Do wyceny oznakowania pionowego należy przyjąć wyłącznie znaki ujęte w przedmiarach (6 szt.) oraz jeden znak D-53 i jeden znak D-3 (łącznie 8 znaków) wraz z montażem. Dodatkowo należy uwzględnić ustawienie 2 znaków zakazu zatrzymywania się B-36. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11 do SIWZ, w Projektach budowlanych i wykonawczych - Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) - załącznik Nr 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. (Słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP.271.5.2015 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach