Przetargi.pl
Przebudowa targowiska przeznaczonego na cele promocji lokalnych produktów w Złoczewie

Gmina Złoczew ogłasza przetarg

  • Adres: 98-270 Złoczew, ul. Szkolna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 202 270, , fax. 438 202 592
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoczew
    ul. Szkolna 16
    98-270 Złoczew, woj. łódzkie
    tel. 438 202 270, , fax. 438 202 592
    REGON: 73093458800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zloczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa targowiska przeznaczonego na cele promocji lokalnych produktów w Złoczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest – realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z załącznikami zadania pod nazwa „Przebudowa targowiska przeznaczonego na cele promocji lokalnych produktów w Złoczewie”. 1. Obszar będący przedmiotem inwestycji zlokalizowany jest w miejscowości Złoczew, działki nr 108/4, 108/6, 108/8, 108/15 obręb 0002 miasto Złoczew. Teren, na którym planowana jest inwestycja, znajduje się w północno-wschodniej części Złoczewa, w pobliżu zabudowy usługowej, produkcyjnej i zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Przedmiotowe działki są obecnie zagospodarowane przez istniejące targowisko miejskie - wiata handlowa, budynki gospodarcze, utwardzona komunikacja. Zamawiający posiada i załączy opinię geotechniczną warunków gruntowo – wodnych (załącznik nr 6.3) oraz inwentaryzację zieleni (załącznik nr 6.2) Zamawiający przekaże Wykonawcy prawomocną decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego (załącznik nr 7) oraz oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (załącznik nr 8). Inwestycja przewiduje sporządzenie projektu budowlanego (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego, uzgodnień), uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w projektów wraz z przyłączami i wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu ze zgłoszeniem zakończenia robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Zamówienie obejmuje również wszelkie prace oraz koszty z nimi wiązane, niezbędne do zrealizowania w/w inwestycji, niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które są konieczne do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca pokryje ewentualne koszty wynikłe podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca również na własny koszt wykona wszelkie niezbędne badania, analizy oraz mapy. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie uzgodnionej i zatwierdzonej przez inwestora dokumentacji projektowej w oparciu o PFU, 2) Uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń (w tym pozwolenia wodnoprawnego) i uzgodnień, badań, w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej, 3) Opracowanie projektu budowlanego zatwierdzonego przez Zamawiającego oraz autora koncepcji, 4) Opracowanie i uzgodnienie z inwestorem projektów wykonawczych, 5) Uzyskanie pozwolenia na budowę, 6) Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych, 7) Wyposażenie budynku i terenu w zakresie elementów stałych, 8) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Oferta dostarczona przez oferentów musi obejmować cały zakres prac niezbędnych do przygotowania inwestycji, jej wykonania oraz odbioru robót instalacyjnych, montażowych wraz z uruchomieniem kompleksu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całego zakresu zamówienia i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. Przedstawione w PFU wielkości i miary są parametrami szacunkowymi. Ostateczne wielkości zostaną ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekty wykonawcze). Zamawiający przewiduje realizację zadań w formie ryczałtowej. Płatność zostanie podzielona na dwa etapy. Pierwszy po uzyskaniu wszelkich wymaganych pozwoleń, zgłoszeń, uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych. Wysokość wynagrodzenia będzie równa cenie podanej w ofercie za dokumentację projektową. Drugi etap płatności wypłacony zostanie po całkowitym zakończeniu inwestycji i stanowić będzie pozostałą cenę oferty. Przewiduje się wyposażenie targowiska w instalacje odnawialnego źródła energii w rozumieniu ustawy o OZE, które będą zapewniały pokrycie co najmniej w 30% zapotrzebowania na energię elektryczną lub cieplną. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: - ogrodzić plac budowy, - oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze), - powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach. Po zrealizowaniu zadania Wykonawca oznakuje teren zakończonej inwestycji tablicą informacyjną o wymiarach co najmniej 80 x 120 cm, zgodnie ze wzorem znajdującym się pod adresem: www.lodzkie.pl/rolnictwo. Dodatkowo Wykonawca umieści kolorową tablicę jednostronną informacyjną „Mój Rynek” o wymiarach 70 x 90 cm wykonaną z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 3 mm. Tablica winna zostać zainstalowana pod koniec realizacji zamówienia, w formie wiszącej na istniejącej budowli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Treść informacji (nadruk trwały) zamieszczonej na tablicy, jak i układ graficzny winny zostać uzgodnione z Zamawiającym. Szczegółowe informacje znajdują się w PFU wraz z załącznikami (załącznik nr 6 i 6.1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213140-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 3. Wadium może być wniesione w jeden z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w: Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów Oddział Złoczew nr: 52925600040040000220000080, z dopiskiem Wadium – Przebudowa targowiska przeznaczonego na cele promocji lokalnych produktów w Złoczewie. 4. Zamawiający nie dopuszcza wpłaty wadium gotówką w kasie zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia dokonania przelewu. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał poręczenia lub gwarancji nie może być trwale złączony z ofertą. Zamawiający zaleca złożenie oryginału w osobnej kopercie oraz dołączenie do oferty kserokopii poręczenia lub gwarancji. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się nieodwołanie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania wykonawcy wobec zamawiającego wynikające z ustawy Pzp i dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania poręczenia (gwarancji). Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Muszą być płatne w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji (poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą: zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli dotyczy, pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli dotyczy. W ciągu 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert - informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. Dalsze szczegółowe informacje w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach