Przetargi.pl
Przebudowa targowiska miejskiego w Stoczku Łukowskim

Miasto Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, plac Tadeusz Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7970001, 7970173 , fax. 0-25 7970073
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stoczek Łukowski
    plac Tadeusz Kościuszki 1
    21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 0-25 7970001, 7970173, fax. 0-25 7970073
    REGON: 71158239700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczek-lukowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa targowiska miejskiego w Stoczku Łukowskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa targowiska miejskiego w Stoczku Łukowskim Zamówienie współfinansowane jest w ramach operacji typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów”, poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zgodami i pozwoleniami na przebudowę oraz wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu pn: „Przebudowa targowiska miejskiego w Stoczku Łukowskim” zgodnie z przepisami prawa budowlanego i Programem Funkcjonalno - Użytkowym. 3. Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącego targowiska miejskiego poprzez wykonanie zadaszonego targowiska w postaci dwóch hal targowych oraz budynku administracyjno-sanitarnego z niezbędną infrastrukturą techniczną. Celem inwestycji jest budowa obiektów budowlanych przeznaczonych na cele promocji lokalnych produktów oraz do tworzenia, ulepszania i rozwijania podstawowych usług lokalnych dla ludności. 4. Zakres obejmuje: • Budowę zadaszonego targowiska miejskiego w postaci dwóch hal targowych w tym wyposażenie hal w stoiska targowe, obiekty małej architektury (kosze na śmieci), oświetlenie oraz inne niezbędne elementy wyposażenia, • Budowę budynku administracyjno-sanitarnego w tym: wyposażenie części administracyjnej oraz sanitariatów w niezbędne elementy. • Uzupełnienie uzbrojenia terenu w infrastrukturę techniczną poprzez: wykonanie przyłączy do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej oraz elektroenergetycznej, wykonanie oświetlenia terenu i CCTV, Odprowadzeń wody deszczowej, Zastosowanie paneli fotowoltaicznych. • Zagospodarowanie terenu w części przebudowy na działce nr 204. • Utwardzenie nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych kostką betonową w tym wykonanie niezbędnych schodków / pochylni terenowych, • Uzupełnienie utwardzenia kostką betonową do skomunikowania pomiędzy częścią projektowaną a częścią istniejącą, • Wykonanie nowych miejsc parkingowych ok. 11szt. w tym 2 dla osób niepełnosprawnych, • Wyposażenie terenu w elementy małej architektury takie jak: kosze na śmieci, stojaki na rowery . • Wykonanie ogrodzenia w tym bram wjazdowych i furtek, • Wykonanie ogrodzonego miejsca gromadzenia odpadów, • Wykonanie cięć pielęgnacyjnych lub wycinki zieleni istniejącej. • Wykonanie tablicy informacyjnej - „MÓJ RYNEK”. • Wykonanie tablicy informacyjnej o uzyskanym dofinansowaniu z PROW na lata 2014-2020. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w dokumentacji technicznej (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg Załącznika nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg pkt 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. Wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej, proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). c) UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy sytuacji, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 7. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust.5 ustawy pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach