Przetargi.pl
Przebudowa targowiska miejskiego w rejonie ul. Szpitalnej i ul. Targowej w Knurowie - I Etap

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa targowiska miejskiego w rejonie ul. Szpitalnej i ul. Targowej w Knurowie - I Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I Etapu przebudowy targowiska miejskiego w rejonie ul. Szpitalnej i ul. Targowej, w tym wykonanie robót w zakresie oznaczonym na planie sytuacyjnym z lokalizacją I Etapu zadania stanowiącym załącznik nr 7 do wzoru umowy, a w szczególności: 1.1.wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych (w tym: rozbiórka nawierzchni łącznie z uzbrojeniem terenu, przemieszczenie 13 przyczep handlowych średnio o ok. 15 m w głąb targowiska ), 1.2.budowa wiaty handlowej przykrytej czterospadowym dachem na konstrukcji z drewna klejonego o powierzchni ok. 1365,61 m2 , 1.3.budowa budynku sanitarno - gospodarczego o konstrukcji murowanej o wymiarach 5,02 m x 31,81 m i wysokości 3,79 m wraz z instalacjami wewn. i wyposażeniem, w tym: a)instalacje sanitarne: - instalacja centralnego ogrzewania z montażem grzejników, - instalacja wodociągowa wewnętrzna wraz z białym montażem, - instalacja kanalizacji sanitarnej, b)instalacje elektryczne: - instalacja oświetleniowa, - instalacja siły i gniazd wtykowych, 1.4.uzbrojenie terenu: a)budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej ? 700 w ul. Szpitalnej, w tym: - przewody z rur PVC o średnicach: ? 200, ? 250, ? 315, ? 400, ? 500, - przykanaliki z rur PVC o średnicach: ?160, ? 200, - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych DN 1200 - 18 szt., - studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych DN 600 - 9 szt., - wpusty deszczowe betonowe DN500 z osadnikami i koszami wyposażone w ruszty żeliwne - 15 szt., b)budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do istnieją kanalizacji sanitarnej ? 400 w ul. Szpitalnej, w tym: - przewody z rur PVC o średnicach: ? 200, ? 250, - przykanaliki z rur PVC o średnicach: ?160, ?200, - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych DN 1200 - 13 szt., c)budowa wodociągu dla celów p. poż. wraz z włączeniem do i wodociągu ? 300 w rejonie skrzyżowania ul. Targowej i ul. Szpitalnej, w tym: -wodociąg z rur PE ? 160 i PE ? 90, -zabudowa hydrantu nadziemnego p. poż. DN80 naziemnego, d)budowa wodociągu z rur PE ? 75 dla celów bytowo - gospodarczych z podłączeniem do istniejącego wodociągu ? 63, e)wykonanie oświetlenia zewnętrznego targowiska, w tym: - ułożenie kabla oświetleniowego ulicznego YAKY 4x35 mm2, - ułożenie kabla oświetleniowego placu targowego YKY 5x4 mm2, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 8 m z wysięgnikami i naświetlaczami asymetrycznymi z lampą metalohalogenkową na fundamencie betonowym - 4 szt. - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 8 m z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi z lampą sodową na fundamencie betonowym - 7 szt. f)oświetlenie wiaty handlowej, 1.5.wykonanie monitoringu targowiska, 1.6.wykonanie instalacji rozgłaszania przewodowego, 1.7.wykonanie nawierzchni targowiska z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, w tym: a)drogi wewnętrzne ( Typ 1 ) o pow. ok. 1161 m2 ( konstrukcja nr1 ), b)miejsca postojowe na parkingach ( Typ1 ) o pow. ok. 50 m2 ( konstrukcja nr 1 ), c)plac przeznaczony pod handel z wjazdem samochodów (Typ 3) o pow. ok. 562 m2 (konstrukcja nr 1), d)chodniki i ciągi piesze (Typ 2) o pow. ok. 667 m2 (konstrukcja nr 2), e)chodniki i ciągi piesze (Typ 2) o pow. ok. 515 m2 (konstrukcja nr 1), f)plac przeznaczony pod handel bez wjazdu samochodów (Typ 2) o pow. ok. 935 m2 (konstrukcja nr 1), 1.8.wykonanie nawierzchni z frezowanego asfaltu o gr. 4 cm (pod miejsca pod handel indywidualny w rejonie ogrodzenia kopalni) (konstrukcja nr 3) o pow. ok. 188 m2, 1.9.elementy małej architektury, w tym: a)budowa miejsca gromadzenia odpadów stałych o powierzchni ok. 30 m2, b)budowa projektowanego ogrodzenia terenu w systemie panelowym ze stali ocynkowanej o długości ok. 75 mb, c)dostawa i montaż bramy przesuwnej o napędzie elektrycznym o szerokości 600 cm - 1 szt., d)dostawa i montaż furtki dwuskrzydłowej o szer. 2,94 m (2 szt.), e)dostawa i montaż słupków ograniczających wjazd (42 szt.), f)wykonanie palisady palowanej, g)dostawa i montaż barierek wygrodzeniowych wraz z łańcuchem, h)budowa murków osłonowych o wys. 200 cm, i)dostawa i montaż ławek (4 szt.) i koszy (10 szt.), j)dostawa i montaż donic betonowych ograniczających ruch kołowy o wym. 1 x 0,5 m każda (10 szt.), k)budowa bramy frontowej, 1.10.wykonanie robót towarzyszących: - wycinka drzew (15 szt.), - nasadzenie drzew i krzewów oraz wykonanie trawnika, odtworzenie nawierzchni w pasie prowadzonych robót związanych z budową uzbrojenia terenu, 1.11.wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia i wprowadzenie organizacji ruchu zgodnie z ww. zatwierdzonym projektem, 1.12.wykonanie docelowej organizacji ruchu w oparciu o zatwierdzoną koncepcję organizacji ruchu przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach ( zgodnie z pismem z dnia 13.11.2009 r. znak pisma: DZ-II/5420-650d/144/09 ) wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu docelowej organizacji ruchu oraz wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, 1.13.opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku sanitarno - gospodarczego zgodnie z wymaganiami art. 5 ust. 3-15, art. 51, art. 52 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 243 z 2010r., poz. 1623 z późn. zm. ), 1.14.uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu stanowiącego przedmiot umowy, zgodnie z wymaganiami pozwolenia na budowę i przepisami prawa budowlanego, zwanej dalej pozwoleniem na użytkowanie, 1.15.pielęgnacja nasadzonej zieleni w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w zakresie I Etapu, Plan sytuacyjny z lokalizacją I Etapu zadania, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty, z zastrzeżeniem iż dla pielęgnacji zieleni okres gwarancyjny ustala się na 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131420
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6.Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8.Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1.z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2.z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach