Gmina Oborniki ogłasza przetarg
- Adres: 64600 Oborniki, Piłsudskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
- Data zamieszczenia: 2018-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
Piłsudskiego 76
64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
REGON: 631258804 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa targowiska miejskiego w Obornikach – przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno-socjalnego z wiatą i przyłączami, budowa wiat wolnostojących, rozbiórka budynku gospodarczego, montaż oświetlenia hybrydowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia polega na przebudowie istniejącego placu targowiska miejskiego w Obornikach polegającego na przebudowie i rozbudowie nawierzchni z odwodnieniem, rozbiórce budynku gospodarczego, przebudowie i rozbudowie budynku administracyjno-socjalnego oraz budowie zespołu 8 wiat handlowych, modernizacji oświetlenia placu targowego. 2. W zakresie robót drogowych przedmiot zamówienia obejmuje modernizację i rozbudowę nawierzchni placu z wyznaczeniem ścieżek pieszych, dróg manewrowych oraz wyznaczeniem miejsc targowych, wiat, zadaszeń i dogodnych dojść do placu. 3. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego budynku administracyjno-socjalnego, w tym przede wszystkim pod adaptację przeznacza się istniejącą posadzkę oraz przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne i elektryczne. Drugi, mniejszy budynek (przebieralnia) przeznaczony jest do rozbiórki. Projektowany budynek administracyjno-socjalny dostosowuje się do zabudowy istniejącej na działkach sąsiednich - parterowy, dach stromy (22°), symetryczny. Przedłużenie dachu nad budynkiem stanowi otwartą wiatę targową. Ponadto planowanych jest dodatkowo 8 wiat wolnostojących, równoległych do siebie, stanowiących zadaszenie dla zorganizowanych tam stanowisk handlowych. Powierzchnie zabudowane istniejące: - budynek toalet do adaptacji - przebudowy i rozbudowy: 38,50 m2 - budynek przymierzalni - do rozbiórki: 14,8 m2 Powierzchnie projektowane: powierzchnie zabudowane : - budynek administracyjno-socjalny: 146,64 m² - wiata handlowa przylegająca do budynku administracyjno-socjalnego: 526,16 m² - wiata handlowa wolnostojąca 1: 133,92 m² - wiata handlowa wolnostojąca 2: 133,92 m² - wiata handlowa wolnostojąca 3: 133,92 m² - wiata handlowa wolnostojąca 4: 133,92 m² - wiata handlowa wolnostojąca 5: 133,92 m² - wiata handlowa wolnostojąca 6: 133,92 m² - wiata handlowa wolnostojąca 7: 133,92 m² - wiata handlowa wolnostojąca 8: 133,92 m² powierzchnie użytkowe: - budynek administracyjno-socjalny: 110,51 m² kubatury (przestrzenie zamknięte): - budynek administracyjno-socjalny: 297,71 m³ 4. W zakresie modernizacji oświetlenia istniejące dwa maszty oświetleniowe zostaną zmodernizowane przez wymianę wysięgników i opraw na typu LED. Po krawędziach placu targowego i w obrębie schodów zaplanowano rozmieszczenie lamp oświetleniowych hybrydowych. Zasilanie tych lamp to generatory wiatrowe i baterie (panele) solarne. Inwestycję uzupełniają roboty w zakresie monitoringu bezprzewodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 5) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24