Gmina Łobżenica ogłasza przetarg
- Adres: 89-310 Łobżenica, ul. Sikorskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
- Data zamieszczenia: 2018-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobżenica
ul. Sikorskiego 7
89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie
tel. 67 286 81 00, 286 81 10, , fax. 67 286 81 39
REGON: 57079120100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie PFU oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach inwestycji pn: „Przebudowa targowiska miejskiego w m. Łobżenica”. Dokumentacja projektowa musi spełniać wszystkie wytyczne wynikające z PFU. 2) Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: a) wzmocnienie gruntów nienośnych pod fundamenty wiaty i podłoża placu targowego, b) budowę wiaty w kształcie litery L o pow. zabudowy około 1000,00m2 wraz z instalacją elektryczną, c) budowę miejsc parkingowych, niezadaszonych miejsc przeznaczonych do handlu, ciągów pieszych, drogi dojazdowej oraz pozostałej nawierzchni targowiska, d) budowę oświetlenia wiaty, placu targowego oraz systemu monitoringu wizyjnego, e) budowę instalacji elektrycznych wiaty, f) budowę kanalizacji deszczowej placu targowego, g) remont istniejącego budynku gospodarczego wraz z przyłączeniem do kanalizacji sanitarnej, h) rozbiórkę zbędnej infrastruktury technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) na zasadach określonych w rozdziale XI SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowody powinny być dołączone do załącznika „Wykaz robót budowlanych”, wg. załącznika nr 4 do SIWZ; 2) określenia zakresu części zamówienia, którego Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wg. załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich zatrudnienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 6 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 5). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 1 000 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: „Termomodernizacja i przebudowa budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dobudowa windy oraz zagospodarowanie terenu w WSCKZIU w Gnieźnie”
Dodano: 2024-06-10 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, STWIOR oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla planowanej inwestycji na działkach nr ewid. 934/15, 934/16 obręb Czempiń w Czempiniu
Dodano: 2024-05-07 - Opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z pfu dla zadania pn. Ochrona i zachowanie przyrody wraz z rozwojem infrastruktury oraz zwiększenie adaptacji do zmian klimatu w Parku Miejskim
Dodano: 2024-04-29 - Opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z pfu dla zadania pn. Ochrona i zachowanie przyrody wraz z rozwojem infrastruktury oraz zwiększenie adaptacji do zmian klimatu w Parku Miejskim
Dodano: 2024-02-27 - TEST2
Dodano: 2024-02-23 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy wielorodzinnego budynku (budynków) mieszkalnego przy ul. Strzeleckiej w Środzie Wlkp. wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę
Dodano: 2023-11-06 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Pobiedziskach na działce nr ewid. 1/29, ark 26, wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla ul. Warszawskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2023-10-26 - OPRACOWANIE PEŁNOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ULIC: KIEPURY, SZPITALNEJ I KURKOWEJ (II)
Dodano: 2023-09-08 - OPRACOWANIE PEŁNOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ULIC: KIEPURY, SZPITALNEJ i KURKOWEJ
Dodano: 2023-08-01