Gmina Mońki ogłasza przetarg
- Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 162 587 , fax. 857 162 587
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
ul. Słowackiego
19-100 Mońki, woj. podlaskie
tel. 857 162 587, fax. 857 162 587
REGON: 50659102000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-monki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej w Mońkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowanie targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej w Mońkach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę ww. inwestycji obejmującej m,in: a) rozbiórkę istniejącego budynku handlowo-gospodarczego: b) rozbiórkę posadzki targowiska z płyt betonowych drogowych, c) rozbiórkę części ogrodzenia, d) wycinkę drzew i krzewów e) budowę budynku handlowo-administracyjno-socjalnego, f) budowę 40 stoisk handlowych, w postaci zadaszonej wiaty g) wykonanie nowej infrastruktury technicznej, h) wykonanie utwardzenia terenu targowicy wraz 5 miejscami parkingowymi w tym z 1 miejscem dla osób niepełnosprawnych, i) wykonanie odcinków ogrodzenia terenu targowicy w miejscach demontowanego ogrodzenia j) montaż DFA (drobnych forma architektonicznych k) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, zagospodarowanie terenów zielonych 3) Określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji: a) projekt budowalny – 5 egz., b) projekty wykonawcze branżowe – po 5 egz., c) przedmiary robót – po 2 egz., d) kosztorysy inwestorskie – po 2 egz., e) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – po 3 egz., f) informacja BIOZ – 4 egz., g) badania geotechniczne podłoża gruntowego – 3 egz., h) wersję elektroniczną opracowania w formacie pdf* a przedmiary i kosztorysy w formacie exel, pdf, ath na płycie CD lub DVD – 1 szt. 4) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, dokumentacja geotechniczna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki), warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami. 5) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej. 6) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy będący załącznikiem do siwz. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie wszystkich prac dotyczących robot budowlanych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawcę oraz dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy – załącznik nr 4 do siwz. 5. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami. 6. W przypadku gdy w programie funkcjonalno - użytkowym zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. 7. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213140-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne (zał. nr 2 do siwz). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -zgodnie ze wzorem zał. nr 3 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną