Przetargi.pl
Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Drobin

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-210 Drobin, Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    Piłsudskiego 12
    09-210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 24 2601441 w. 107, , fax. -
    REGON: 00054664400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl, www.umgdrobin.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa targowiska gminnego w miejscowości Drobin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania: „Przebudowa targowiska miejskiego w miejscowości Drobin”. Powierzchnia terenu objętego zagospodarowaniem wynosi ok. 4812,26 m2. Powierzchnia projektowanej zabudowy (toaleta): ok. 14,0 m2. Powierzchnia stanowisk handlowych zadaszonych: ok. 1356,1 m2. Powierzchnia stanowisk handlowych niezadaszonych: ok. 1342,6 m2. Liczba miejsc parkingowych: ok. 11 szt. 2. Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości Drobin, na południowej części działek nr ewid. 695 oraz 697. Działki znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej otoczenia historycznego układu przestrzennego. 3. Opis stanu istniejącego: Teren przylega do drogi publicznej od południa, do cmentarza od wschodu, do terenu zieleni urządzonej od północy i do działki usługowej od zachodu. Działka jest częściowo ogrodzona. Teren posiada dwa wjazdy od ulicy Cmentarnej, jeden wjazd zamykany bramą oraz furtkę wejściową na teren cmentarza we wschodniej granicy działki. Na części północnej działek znajduje się scena, plac pod sceną wykorzystywany będzie na wydarzenia kulturalne. Działki obecnie wykorzystywane są jako plac targowy (targowisko miejskie czynne jeden dzień w tygodniu). Alejki pomiędzy stanowiskami sprzedażowymi na terenie targowiska wykonane są z asfaltu – są w stanie dobrym. Stanowiska sprzedażowe wyłożone są kamieniem polnym, nieciosanym - przeznaczone do remontu. Wody opadowe odprowadzane są do gruntu. Na działkach występuje: sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, lampy oświetleniowe zasilane linią napowietrzną. W chwili obecnej obiekt nie jest wyposażony w źródła OZE. Wzdłuż południowej oraz zachodniej granicy działki, na której zlokalizowana jest inwestycja biegnie sieć kanalizacji sanitarnej – ks200 oraz sieć wodociągowa. W odległości ok 50m od południowej granicy znajduje się jeden hydrant pożarowy oraz ok. 40 m od zachodniej granicy znajduje się drugi hydrant. W bezpośrednim sąsiedztwie brak jest kanalizacji deszczowej. 4. Zakres prac przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji ww. zadania inwestycyjnego (projekty budowlane (tylko dla prac wymagających uzyskania pozwolenia na budowę – jeśli dotyczy) – po 5 egz., projekty wykonawcze – po 2 egz., STWiORB – po 2 egz., kosztorysy – po 2 egz. oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), b zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, c wykonanie prac budowlanych, w tym w szczególności: • budowę zadaszeń miejsc handlowych, • budowę budynku toalet ogólnodostępnych wraz z pomieszczeniem porządkowym, • wykonaniu remontu posadzek terenu targowiska, • montażu śmietników i tablic informacyjnych, • dla elementów projektowanej infrastruktury, należ zapewnić dostęp dla osób niepełnosprawnych • wykonanie przyłącza wody oraz kanalizacji sanitarnej dla budynku toalety publicznej oraz pomieszczenia porządkowego • montaż i zasilanie zaworów zewnętrznych, umożliwiających utrzymanie czystości na terenie obiektu oraz podlewanie roślinności, • wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej w budynku toalety publicznej oraz pomieszczenia porządkowego • wykonanie niezbędnego odwodnienia terenu, • wykonanie instalacji oświetlenia • wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych budynku toalet ogólnodostępnych wraz z pomieszczeniem porządkowym, d opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), e przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, f w razie konieczności zapewnienie wymaganych nadzorów właścicielskich oraz specjalistycznych, w tym konserwatorskich, archeologicznych, dendrologicznych lub innych wymaganych stosownymi przepisami oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy przez cały okres jej trwania, g uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania. Uwaga. Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne - wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy. 6. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji dla całego przedmiotu zamówienia wynosił minimum 5 lat, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 299). 3. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym „Mazowsze” w Płocku Oddział w Drobinie nr rachunku 35 9042 1068 0420 0358 2000 0950, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr PZ.271.25.2020”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach