Przetargi.pl
„Przebudowa szybu windy wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją przez okres 36 miesięcy, w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Batorego 5 w Warszawie”

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 601 47 30 , fax. 22 8456751, 6463708
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Stefana Batorego 5
    02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 601 47 30, fax. 22 8456751, 6463708
    REGON: 12293240000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa szybu windy wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją przez okres 36 miesięcy, w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Batorego 5 w Warszawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Umowy jest przebudowa szybu windy nr 1 wraz z wymianą dźwigu oraz całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją przez okres 36 miesięcy– od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego Etapu I w budynku MSWiA zlokalizowanym przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie. 2. Przedmiot Umowy będzie wykonany w następujących etapach: 1) Etap I – przebudowa szybu windy nr 1 oraz dostawa i montaż dźwigu wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem pozytywnej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) dopuszczającej urządzenie do użytkowania oraz zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy; 2) Etap II – całodobowy serwis, przeglądy i konserwacja windy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji: - w formie elektronicznej: w postaci pliku elektronicznego (zalecany format .pdf), obejmującego treść gwarancji i podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę umocowaną do wystawienia dokumentu. - w formie pisemnej: oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy przekazać Zamawiającemu, zaś jego kopię dołączyć do składanej oferty. Dokument wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wymaganej kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. W dokumencie tym gwarant (poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (MSWiA) dodatkowych warunków (np. żądanie przeslania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek MSWiA, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu MSWiA, albo żądania złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu MSWiA z żądaniem zapłaty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak stawianych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach