Przetargi.pl
Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.

Gmina Skarżysko Kościelne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-115 Skarżysko Kościelne, Kościelna 2a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 2714466 , fax. 412714481
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarżysko Kościelne
    Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 2714466, fax. 412714481
    REGON: 291010168
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Głównym celem wykonania zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymagań dotyczących dostępu osób niepełnosprawnych na drugą kondygnację budynku.Wykonanie projektu budowlanego -wykonawczego wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami – opracowany w formie dokumentacji technicznej, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę uzyskania koniecznych decyzji, opinii uzgodnień zabudowy dźwigu osobowego z adaptacją istniejącego szybu windowego przez osobę posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane.Uzyskania wymaganych prawem zgód na realizację prac określonych w projekcie. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę Wykonanie prac budowlanych na podstawie opracowanego projektu budowlanego. Roboty budowlane zabudowy dźwigu osobowego obejmować będą:Wykucia w istniejącym szybie otworów drzwiowych z ewentualnym wykonaniem nadproży.Wykonania prac adaptacyjnych szybu windowego polegających między innymi na oczyszczeniu podszybia, otynkowaniu szybu i umalowaniu farbą niepylącą od wewnątrz.Montażu instalacji oświetleniowej szybu.Zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej dźwig.Wykucie bruzd i ułożenie okablowania i rozdzielnic.Montaż urządzenia dźwigowegoMontaż kaset wezwań na przystankach i piętrowskazywaczy.Montaż przewodów niskoprądowych na potrzeby systemu komunikacji alarmowej. Uzupełnienie tynków wewnętrznych i uszkodzonych posadzekUzupełnienie malowania po naprawie tynków.Wywiezienie i utylizacja gruzu powstałego podczas prac.Uruchomienie windy i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi dźwigu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3000 zł2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wykonawca wnosi Wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Pzp4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto rachunku bankowego Zamawiającego: Nr 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie oferty art. 226 ust.1 pkt.14). Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiadania odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną, nie niższą niż 250.000,00 złotych.Adnotacja:1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek, o którym mowa wyżej, musi spełnić każdy Wykonawca.2) Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty montażu dźwigu i dokonywanie w tym okresie własnym staraniem i na swój koszt przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu oraz gwarancje na urządzenia i elementy wyposażenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt wykonawcy przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał co najmniej 2 roboty budowlane adaptacyjne (remontowe), każda z nich obejmująca roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne związane z zabudową wind o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Uwaga: W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji Zamawiający zaznacza, że dowody dot. robót budowlanych wykonanych w okresie dłuższym niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert – nie zostaną uwzględnione.b) dysponuje: co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – sprawować samodzielne funkcje techniczne w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,Informacja dodatkowa:Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:Zamawiający informuje Wykonawców przystępujących do niniejszego postępowania, że będzie wymagał na etapie realizacji przedmiotu umowy spełniania wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.1. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania Zamawiającego co do zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób (tzw. pracowników fizycznych) wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.3. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą, czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy tj. osoby kierujące budową/robotami, nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie stosunku pracy również osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów.4. Szczegóły weryfikacji zatrudnienia szczegółowo opisane w paragrafie 9 projektu umowy stanowiącego Zał. nr 10 do SWZ.UWAGI:1. Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.2. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wykonaniem robót budowlanych muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dysponowaniem osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W ww. przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP), Załącznik nr 9 SWZ.6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części robót budowlanych innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do określenia w formularzu – Załącznik nr 1 do SWZ informacji jaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców (z podaniem jego danych, jeżeli są znane).7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców składania przedmiotowych środków dowodowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach