Przetargi.pl
Przebudowa szkoły w Grabkowie dla potrzeb GOKSiR w Pawłowie

Związek Gmin Gór Świętokrzyskich ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 302 50 94 w. 209 , fax. 41 302 61 07
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 302 50 94 w. 209, fax. 41 302 61 07
    REGON: 29087713200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szkoły w Grabkowie dla potrzeb GOKSiR w Pawłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Chybicach filia w Grabkowie zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 128/1 położonej w miejscowości Grabków (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) dla potrzeb filii Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pawłowie. Działka o nr ewid. 128/1 jest zabudowana budynkiem Szkoły Podstawowej oraz budynkiem gospodarczym. Na działce znajduje się również bezodpływowy zbiornik na ścieki, studnia kopana, miejsca postojowe w tym jedno przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz dwa boiska sportowe. Działka posiada dostęp do drogi publicznej przez działkę o nr ewid 129. Teren działki jest uzbrojony. Działka posiada wykonane przyłącza: energii elektrycznej, wody i gazu. Istniejący obiekt to budynek użyteczności publicznej - Szkoły Podstawowej oraz Publicznej Przychodni Podstawowej Opieki Medycznej. Budynek piętrowy, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej murowej. Stropy KLEINA. Konstrukcja dachu drewniana. Dach wielo-spadkowy, kryty gontem bitumicznym na deskowaniu pełnym i blachą ocynkowaną. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje wewnętrzne:  elektryczną,  wentylacji grawitacyjnej,  c. o. z kotłowni węglowej zlokalizowanej w piwnicy budynku.  c. o. z kotła gazowego zlokalizowanego w parterze budynku.  gazu - cz. przychodni  wodno-kanalizacyjną. W ramach przebudowy części obiektu zostaną wykonane następujące roboty:  wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych i przebudowanie schodów zewnętrznych;  wydzielenie wiatrołapu oddzielającego część szkolną od części GOKSiR;  balustrady na schodach zostaną zamontowane na ich zewnętrznej krawędzi by zwiększyć szerokość biegu schodów;  poszerzenie drzwi na poziomie parteru na klatkę schodową;  na piętrze wydzielone zostaną dwie łazienki z czego jedna zostanie przystosowana dla osób niepełnosprawnych. W łazience tej zostanie też umieszczony piecyk gazowy na potrzeby c.w.u. i c.o.;  wydzielenie aneksu kuchennego GOKSiR;  zostaną rozebrane ścianki działowe w celu wygospodarowania jednej dużej przestrzeni dla potrzeb świetlicy;  wykonane zostaną nowe warstwy posadzkowe, naprawcze tynki i roboty malarskie;  zostaną ocieplone ściany poddasza oddzielające część użytkową od strychu;.  wymienione zostaną okna dachowe na nowe o współczynniku U< 1,3W/m2K  przepusty instalacyjne o średnicy większej niż 0,04m w stropie kotłowni oraz składu węgla zostaną zabezpieczone do klasy odporności ogniowej EI120  w piwnicy boksy magazynowe ze składem węgla zostaną wydzielone od kotłowni ścianami o klasie odporności ogniowej EI 120 oraz zamknięte drzwiami o klasie odporności EI 60  na drogach ewakuacyjnych w całym budynku, zastosowane zostanie oświetlenie awaryjne ewakuacyjne, oraz zamontowane zostaną podświetlane znaki ewakuacyjne  na parterze budynku w części szkolnej, zamontowano hydranty wewnętrzne 52 z wężem płaskoskładanym. W ramach rozwiązań polepszających stan ochrony przeciwpożarowej, hydranty te zostaną zamienione na hydranty 25 z wężem półsztywnym o długości 30 m  drogi ewakuacyjne w całym budynku wyposażone zostaną w autonomiczne czujki dymu, natomiast pomieszczenie kotłowni na paliwo stałe oraz pomieszczenia techniczne, w których znajdować się będą piece gazowe, wyposażone zostaną w autonomiczne czujki dwusensorowe dymu i tlenku węgla  pomieszczenia na poddaszu w całym budynku wyposażone zostaną w autonomiczne czujki dymu  zamontowanie samozamykacz w pomieszczeniu 0/5 Projektowana przebudowa kondygnacji części parteru, nie naruszy konstrukcji i stabilności istniejącego budynku. Dostęp do świetlicy dla osób niepełnosprawnych zostanie zapewniony przez zakupienie schodołazu wraz z przystosowanym do niego wózkiem inwalidzkim. Wejście do budynku wyposażone będzie w schody stałe oraz pochylnię dla osób niepełnosprawnych o odpowiednim spadku wraz z poręczami. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji Zakres robót : - roboty rozbiórkowe - wykonanie ścian działowych na parterze i piętrze - wykonanie ocieplenia ścian poddasza - wykonanie schodów i podjazdu - wykonanie instalacji wewnętrznych - roboty wykończeniowe Kolejność realizacji : - wykonanie przebudowy budynku; - wykonanie robót instalacyjnych ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH 1. Powierzchnia zabudowy 522,78m2 2. Powierzchnia użytkowa cz. edukacyjna: 505,90m2 3. Powierzchnia użytkowa cz. przychodni: 120,18m2 4. Powierzchnia całkowita: 826,24m2 5. Kubatura brutto: 2643,97 6. Ilość kondygnacji: 2 nadziemne 7. Wysokość do okapu ~3,70m 8. Wysokość do kalenicy ~8,59m 9. Nachylenie dachu 39o Zestawienie parametrów technicznych dla budynku Szkoły Podstawowej po jej przebudowie: 1. Powierzchnia zabudowy 522,78m2 2. Powierzchnia użytkowa cz. edukacyjna: 395,26m2 3. Powierzchnia użytkowa cz. przychodni: 120,18m2 4. Powierzchnia użytkowa cz. filii GOKSiR: 111,61m2 5. Powierzchnia całkowita: 826,24m2 6. Kubatura brutto: 2643,97 7. Ilość kondygnacji: 2 nadziemne 8. Wysokość do okapu ~3,70m 9. Wysokość do kalenicy ~8,59m 10. Nachylenie dachu 39o Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz zapoznał się z jego otoczeniem. Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych przy realizacji niniejszego zamówienia. Wymagania określone w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp zawiera pkt 19.9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 8.3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić prze lewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 8493 0004 0090 0907 8155 0022. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Wadium na przetarg pn. „Przebudowa szkoły w Grabkowie dla potrzeb GOKSiR w Pawłowie”. 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wadium uważa się za wniesione jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do godz. 10:00 w dniu otwarcia ofert. 8.5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale, oddzielnie (nie w ofercie) w zamkniętej kopercie oznaczonej dopiskiem: Wadium na przetarg pn. „Przebudowa szkoły w Grabkowie dla potrzeb GOKSiR w Pawłowie”. Nie otwierać przed 28.08.2018 r. godz. 10:15. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 8.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach