Przetargi.pl
Przebudowa szatni i łazienek na parterze zaplecza sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Juliusza Słowackiego we Wrocławiu.

Liceum Ogólnokształcące nr IX ogłasza przetarg

  • Adres: 50-082 Wrocław, ks. Piotra Skargi 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 34 360 17
  • Data zamieszczenia: 2023-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące nr IX
    ks. Piotra Skargi 31
    50-082 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 34 360 17
    REGON: 932799881
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo9.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szatni i łazienek na parterze zaplecza sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Juliusza Słowackiego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są : Przebudowa szatni i łazienek na parterze zaplecza sali gimnastycznej Liceum ogólnokształcącego nr IX im. Juliusza Słowackiego we Wrocławiu3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7. 3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.3.5. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP:3.6.1. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące roboty budowlane, były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę,3.6.2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia.3.6.3. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład osobowy pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji.3.6. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie dokona wizji lokalnej. Terminy wizji lokalnej – 16.06.2023 r. o godzinie 15.15, spotkanie na holu obiektu sportowego.3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunkówWykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 200 000,00 zł.6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Określenie warunków:6.2.4.1. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert:co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie/przebudowie/remoncie budynku użyteczności publicznej na czynnym obiekcie o wartości każda min. 500 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których ta robota została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone6.2.4.2. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:- 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku: Kierownik Budowy w tym minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i/lub kierowaniu robotami budowlanymi- 1 osobą na stanowisku Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i/lub kierowaniu robotami budowlanymi- 1 osobą na stanowisku Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i/lub kierowaniu robotami budowlanymiwraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach