Przetargi.pl
Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej strzelnicy ćwiczebnej Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
  • Data zamieszczenia: 2020-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej strzelnicy ćwiczebnej Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa systemu wentylacji mechanicznej strzelnicy ćwiczebnej Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu przy ul. Jana Pawła II 32. W zakres zamówienia wchodzi przebudowa systemu wentylacji w pomieszczeniu strzelnicy ćwiczebnej w budynku KPP w Olkuszu przy ul. Jana Pawła II 32, w celu osiągnięcia wymaganych 10 wymian na godzinę. W zakres zamówienia wchodzi dobór centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, zasilanie elektryczne centrali wentylacyjnej. 2. Opis stanu projektowanego. Dla pomieszczenia strzelnicy ćwiczebnej w budynku KPP w Olkuszu zaprojektowano nowy system wentylacji nawiewno-wywiewnej z ponad 10-cio krotną wymiana powietrza. Zaprojektowano organizację wymiany powietrza w następującej wielkości: w strefie 25 m od kulochwytu (gdzie strzela się z broni gładkolufowej) 1/3 ilości powietrza wentylacyjnego tj. 2000 m3/h nawiew i 2200 m3/h wywiew, w strefie kulochwytu zaprojektowano te same ilości powietrz dla nawiewu 2000 m3/h i wywiewu 2200 m3/h, pozostała ilość powietrza nawiewanego 2000 m3/h i wywiewanego 2200 m3/h będzie równomiernie rozprowadzona na pozostałej przestrzeni pomieszczenia strzelnicy. Zaprojektowano nawiewniki wirowe, natomiast kratki wywiewne będą miały lamelki ruchome z możliwością ustawienia ich pod kątem. Przewidziano dwa poziomy wywiewu powietrza wentylacyjnego: jeden poziom pod sufitem w ilości 70 % a drugi na podłogą lub w podłodze w ilości 30 % powietrza wywiewanego. Ilość powietrza wentylacyjnego będzie na poszczególne przestrzenie odbywać się będzie regulatorami zmiennego przepływu sterowanymi z pomieszczenia instruktorów strzelania. Dla wyeliminowania potencjalnych martwych przestrzeni projektuje się skośną obudowę podciągów od strony stanowiska strzeleckiego. Rozmieszczenie kratek wentylacyjnych pokazano na rysunkach. Kanały wentylacyjne rozprowadzające będą prowadzone pod posadzką, zabezpieczone przed kulami. Centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna z odzyskiem ciepła będzie zlokalizowana na zewnątrz budynku na poziomie terenu w bezpośredniej bliskości pomieszczenia strzelnicy w tzw. patio. Kanały wentylacyjne do pomieszczenia strzelnicy będą doprowadzone w kanałach podziemnych – tras kanałów. Nagrzewnica wodna w centrali wentylacyjnej będzie zasilana w energię cieplną z węzła cieplnego. Przewody wychodzące z węzła (stan istniejący o średnicy DN 40 mm dla istniejącej centrali wentylacyjnej) projektuje się przedłużyć do zasilania projektowanej centrali wentylacyjnej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 12 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w przedmiarze są orientacyjne i pomocnicze. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 8. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 9. Prace realizowane będą w czynnym obiekcie. 10. Uwaga! Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 11. Termin realizacji zamówienia: do 12 tygodni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do 11 grudnia 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach