Przetargi.pl
Przebudowa sygnalizacji świetlnych

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sygnalizacji świetlnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót związanych z remontem lub uzupełnieniem urządzeń sygnalizacji świetlnej w ciągu dróg na terenie miasta Rybnika. Zadanie A1 - skrzyżowanie ul. Gliwicka/Komisji Edukacji Narodowej/Książenicka – dokumentacja techniczna. Zadanie A2 - skrzyżowanie ul. Gliwicka/Komisji Edukacji Narodowej/Książenicka – remont sygnalizacji świetlnej. Zadanie B - roboty, uzupełnienia, dostawy oraz naprawy pozostałych obiektów. W ramach zamówienia należy: - dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego, - wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych, - opracować dokumentacje projektowe wykonawcze lub dokumentacje budowalno-wykonawcze remontu obiektów w tym projekty przebudów elementów położonych w pasie drogowym które kolidują z tymi zamierzeniami jeżeli prawo tego wymaga. Okoliczność odstąpienia od realizacji projektu budowlano-wykonawczego wymaga oświadczenia projektanta potwierdzającego taki stan rzeczy, - opracować materiały do uzyskania stosowanych uzgodnień pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń do właściwych organów lub instytucji, - uzyskać zatwierdzenie materiałowe przez Zamawiającego, - wykonać roboty budowlane i zrealizować roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem wykonawczym (budowlano-wykonawczym), - dostarczyć elementy i materiały (wraz z ich uruchomieniem jeżeli jest wymagane) zgodne z wykazem wymienionym PFU - wykonać przyłącze energetyczne (jeżeli jest wymagane), - dokonać wymiany osprzętu elektryczno-sygnalizacyjnego (w tym szafy i przyłącza energetycznego), - dokonać wymiany konstrukcji wsporczych i kanalizacji kablowej sygnalizacji (łącznie z wzajemnym połączeniem z kanalizacją MSŚ, - wykonać roboty drogowe (układanie kostki brukowej, wymiana krawężników, obrzeży, roboty bitumiczne, roboty malarskie) - uruchomić monitoring sieciowych urządzeń zabudowanych na obiektach, - sporządzić inwentaryzację geodezyjną i obiekty nanieść na mapę zasadniczą, - sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją Zamawiającemu. Przyjmuję się iż wymianie podlegają obiekty w całości, łącznie ze sterownikami chyba, że wyraźnie opis szczegółowy poszczególnych zadań stanowi inaczej. Szczegółowy zakres zamówienia stanowią plan sytuacyjny i Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót / zaplecza budowy w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie); - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów; - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach; - ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg; W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wada mająca bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego winna być usunięta niezwłocznie, najpóźniej w 12 godzin po skutecznym powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego (dopuszcza się zarówno faks, pocztę elektroniczną oraz formę pisemną). Za wadę taką przyjmuje się w szczególności: - wadliwe działanie układów detekcji pojazdów, - wadliwe działanie układów detekcji pieszych, - wadliwe działanie układów wspomagających osoby niepełnosprawne (sygnalizatory dźwiękowe i wibracyjne), - niepełne wyświetlanie sygnałów dla poszczególnych i wszystkich strumieni – np. niezgodnie z programem sygnalizacji, - samoczynne przejście sygnalizacji w tryb ostrzegawczy, - samoczynne wyłączenie się układu sygnalizacji przez wyłącznik RCD, - praca niezgodna z zatwierdzonym programem. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że prace obejmują montaż detektorów i sygnalizatorów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonywanie instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233294-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000 PLN (dwanaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium, tj. gwarancję/ poręczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach