Przetargi.pl
Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. I AWP - Matejki ( Prosta) w Wyszkowie w ramach zadania pn. - Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie (ul. I AWP) od ul. Prostej do ul. Komunalnej realizowanego w ramach projektu - Ożywienie gospodarcze terenów zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, al. Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7420750 , fax. (029) 742 25 10
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
    al. Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7420750, fax. (029) 742 25 10
    REGON: 55066846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. I AWP - Matejki ( Prosta) w Wyszkowie w ramach zadania pn. - Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie (ul. I AWP) od ul. Prostej do ul. Komunalnej realizowanego w ramach projektu - Ożywienie gospodarcze terenów zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot opracowania projektowego Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przebudowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. I AWP z ul. Matejki ( Prostą ) w Wyszkowie w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie (ul. I AWP) od ul. Prostej do ul. Komunalnej realizowanego w ramach projektu - Ożywienie gospodarcze terenów zlokalizowanych w sąsiedztwie drogi powiatowej Nr 4408W w Wyszkowie. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45.23.32.94 - 6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej. 2. Zakres opracowania Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera: dokumentacja budowlano -wykonawcza , przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przygotowane przez Zamawiającego. UWAGA ! Projekt elektryczny budowlano-wykonawczy zawiera rozwiązania obejmujące także wykonanie pętli detekcyjnych oraz wideo detekcji. Niniejsze zamówienie nie obejmuje tych rozwiązań. Robót z zakresu detekcji i wideo detekcji ruchu nie uwzględniono w załączonym przedmiarze robót. Ofertę należy sporządzić w oparciu o przedmiar robót. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy projektu, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty, Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych, b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów budowlanych, d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia e) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wykonania; - projektu tymczasowej organizacji ruchu, - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - geodezyjnego operatu powykonawczego, - innych prac wymienionych w specyfikacji technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2.500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset złotych ). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie ul. Kościuszki 5 nr rachunku bankowego 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 z dopiskiem na blankiecie: Wadium przetargowe - przebudowa sygnalizacji świetlnej - ul. I AWP ul. Matejki (Prosta) w Wyszkowie. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Zamawiającego. Oryginał będzie do odbioru po podpisaniu Umowy z wybranym wykonawcą. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a.upływie terminu związania ofertą, b.zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c.unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b.który został wykluczony z postępowania, c.którego oferta została odrzucona, 11.Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 1.3oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.4aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 1.5aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik Nr 3 do SIWZ ), załączając uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( kierownik robót, kierownik budowy) w specjalności obejmującej przedmiot zamówienia; wraz z aktualnym zaświadczeniem poświadczającym przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 1.7 wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załączyć na własnym formularzu). Wykonawca musi spełniać następujące minimalne wymagania sprzętowe: -dźwig - 1 szt. -podnośnik - 1 szt. -koparko ładowarka - 1 szt. 1.8 wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje referencjami wykonanie co najmniej 2 robót tego rodzaju ( tj. polegających na budowie bądź przebudowie sygnalizacji świetlnej drogowej ) - załącznik Nr 5 SIWZ. 1.9polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 tys. złotych. 1.10Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach