Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej we wsi Łowin, Gmina Pruszcz

Gmina Pruszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-120 Pruszcz, ul. Główna 33
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5628655 , fax. 052 5628662
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz
    ul. Główna 33 33
    86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5628655, fax. 052 5628662
    REGON: 09235105000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej we wsi Łowin, Gmina Pruszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Łowinie, zlokalizowanego na działce oznaczonej Nr ewidencyjnym 3 w obrębie geodezyjnym Łowin, jednostce ewidencyjnej Pruszcz . Budynek posiada powierzchnię zabudowy 274 m2 i pow. użytkową 241 m2. Budynek świetlicy składa się z wiatrołapu o pow. 8,3 m2, Sali świetlicy 144 m2, sceny 31 m2 i pomieszczenia sanitarnego 17,2 m2 oraz pomieszczenia socjalnego 40,7 m2 w skład kompleksu świetlicy wiejskiej wchodzi również pomieszczenia kuchni o pow. 40,35 m2 oraz kotłowni o pow. 10,86 m2 zlokalizowane w przybudowanym do świetlicy wiejskiej budynku Remizy OSP. W ramach projektu zostaną wykonane nw. roboty, które zostały podzielone na dwa etapy: ETAP I przewidziany do zrealizowania w 2013 roku KOTŁOWNIA Kotłownia w tym min. : montaż naczynia wzbiorczego, montaż zaworów, wykonanie rozdzielacza wraz z rurociągami przyłączeniowymi w izolacji, montaż izolowanego zasobnika CWU 200 l, wraz z instalacjami przyłączeniowymi i cyrkulacją, montaż pomp UPS 32/80, UPS 25/40 i cyrkulacyjnej UP 15 oraz montaż kotła C.O. 60 KW wraz z podajnikiem gdzie kocioł i podajnik musi być dostosowany do spalania brykietu ze słomy lub trocin tartacznych o parametrach: Kształt walca Średnica 50-70 mm, Długość od 30 mm - 200 mm, Wartości umowne graniczne stanu roboczego biomasy : - wilgotność do 11% - zawartość popiołu do 2 % - wartość opałowa od 16,5 MJ/kg - zawartość siarki do 0,1 % ETAP II przewidziany do zrealizowania w terminie do 30.05.2014 r. BRANŻA BUDOWLANA 1. Roboty demontażowe (rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych 406 m2, rozbiórka konstrukcji drewnianej dachu oraz stropu, rozebranie sceny i zapadniętej części drewnianej podłogi, rozebranie schodów betonowych (2 szt), komina, ścianek działowych pomieszczenia sanitarnego, sceny oraz pomieszczenia socjalnego, odbicie luźnych tynków). 2. Roboty budowlane na Sali, pom. gospodarczym i na zapleczu (zamurowanie otworów w ścianach, wylanie wieńca żelbetowego, montaż stolarki okiennej (3 szt) oraz drzwiowej (zewnętrzne 2 szt, wewnętrzne 8 szt) nałożenie na części ścian tynków i gładzi, wylaniu posadzki i wykonaniu podłogi z desek w miejscu sceny wymiana części podłogi oraz ocyklinowanie całej podłogi w pomieszczeniu Sali, montaż termoizolacji stropu, montaż płyt gipsowo-kartonowych, pomalowanie ścian w Sali i pom. gospodarczym oraz sufitów w sanitariatach, Sali i po. Gospodarczym, montaż systemu wentylacji), 3. Posadzki (wylanie izolowanej posadzki oraz licowanie płytkami w pom. gospodarczym oraz sanitariatach, licowanie ścian płytkami terakotowymi w sanitariatach), 4. Konstrukcja dachu (wykonanie i montaż metalowej konstrukcji dachu) 5. Pokrycie dachowe (wykonanie obróbek blacharskich, montaż membrany paroprzepuszczalnej wysokoodpornej termicznie- 365 m2, oraz blachy dachówkowej wykorzystując w części materiał przekazany przez inwestora w ilości 205 m2, montaż rynien), 6. Roboty zewnętrzne (montaż termoizolacji (styropian 12 cm) na ścianach pow. 213 m2 oraz fundamentów (styropianem po ówczesnym nałożeniu bitumicznej powłokowej izolacji przeciwwilgociowej , nałożenie nałożeniu masy tynkarskiej podkładowej oraz mineralnych tynków zewnętrznych na powierzchniach ocieplonych styropianem, nałożenie płytek antypoślizgowych na stopniach schodowych wejściowych do świetlicy). BRANZA SANITARNA 1. Instalacja C.O. ( montaż rurociągów głównych stalowych i rozgałęźnych miedzianych w izolacji termicznej, montaż grzejników stalowych płytowych - 9 szt., montaż nagrzewnic 2 szt. po 25 kW (aparat grzewczy z możliwością wentylacji wraz z kanałem przejściowym przez ścianę i czerpni zewnętrznej). 2. Instalacja wodociągowa (montaż rurociągów z tworzyw sztucznych, montaż zaworów pisuarowych 2 szt, zaworów do spłuczek 3 szt, baterii umywalkowych 5 szt) 3. Instalacja kanalizacji (montaż studzienki oraz rurociągów PCW, montaż umywalek 5 szt., montaż ustępów 3 szt, montaż pisuarów 2 szt.,) BRANŻA ELEKTRYCZNA 1. Branża elektryczna (ułożenie instalacji elektrycznej wewnętrznej, uzbrojenie i przyłączenie do Tablicy rozdzielczej, montaż puszek bakelitowych i łączników, montaż gniazd wtykowych i wtyczkowych, montaż opraw oświetleniowych żarowych, w tym bryzgo-strugo-odpornych, opraw świetlówkowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa remontu, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniki do niniejszego opisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 5.000,00 zł. - Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. - Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - Gwarancjach bankowych; - Gwarancjach ubezpieczeniowych; - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). - Gwarancje i poręczenia winny zostać złożone zamawiającemu wyłącznie w formie dokumentu oryginalnego. - Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: 54 8170 0008 0000 0550 2000 0020 z dopiskiem, (jakiego postępowania dotyczy) w terminie do dnia 10.06.13 r. do godz. 10:00 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. - Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. - Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopie dołącza do oferty. - Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. - Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. - Wykonawca, który nie wniósł wadium, w tym na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. - Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach