Gmina Stanin ogłasza przetarg
- Adres: 21-422 Stanin, Stanin
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
- Data zamieszczenia: 2020-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
Stanin 62
21-422 Stanin, woj. lubelskie
tel. +48257981118, fax. +48257981104
REGON: 71158250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://stanin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Zagoździu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Zagoździu”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności: 1. Roboty rozbiórkowe, demontażowe 2. Ścianki działowe 3. Podkłady, posadzki 4. Tynki 5. Oblicowania ścienne 6. Pozostałe elementy 7. Wymalowania 8. Stolarka drzwiowa 9. Docieplenie stropu nad przyziemiem 10. Docieplenie ściany ppoż 11. Pochylnia 12. Utwardzenia terenu 13. Zieleń, mała architektura 14. Instalacja elektryczna 15. Instalacja sanitarna 16. Wentylacja i klimatyzacja Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – Projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ - przedmiar robót . Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonanie pracy fizycznej przy realizacji robót budowlanych, operatorzy maszyn i urządzeń budowlanych, powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1,2,3,4 i 8 ustawy oraz , że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca składa powyższe oświadczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik 4 i 5 do SIWZ. b) wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, ma obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt. 1a i 1b oświadczenie winien złożyć każdy wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
Dodano: 2024-04-24 - Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Dodano: 2024-03-29 - Modernizacja ujęcia wody w Sawinie
Dodano: 2024-03-18 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2959L w miejscowości Szyszków i Zagródki
Dodano: 2024-02-21 - „Budowa drogi w ul. Powstańców Listopadowych nr 107668L na odc. od km 0+792 do km 1+480 w Puławach”.
Dodano: 2023-12-20 - „Budowę drogi w ul. Powiśle nr 107607L w Puławach na odc. od km 0+521,70 do km 0+916,80”.
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 812 – ulicy Witoroskiej na odcinku od km 0+519.00 do km 0+590.00 oraz od km 0+678.00 do km 0+807.00 w Białej Podlaskiej
Dodano: 2023-09-22 - „Remonty dróg powiatowych 3407L, 3287L, 3430L”
Dodano: 2023-09-01 - Budowa drogi dz. nr 1180 i 1208 w m. Stoczek Łukowski – etap II
Dodano: 2023-08-30