Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Folsztynie

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Wieleniu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-730 Wieleń, Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672561659
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Wieleniu
    Dworcowa 1
    64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie
    tel. 672561659
    REGON: 57009486700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgok-wielen.pl , www.bip.wielen.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej w Folsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Folsztyn 41 gm. Wieleń. Planuje się przebudowę i wyposażenie budynku w mikroinstalację, która zapewni pokrycie w co najmniej w 50% zapotrzebowania tego obiektu na energię elektryczną, piec na pelet co zapewni 100% zapotrzebowania budynku w odnawialną energię cieplną i panele solarne zapewniające ciepłą wodę użytkową w okresie letnim. Ponadto planuje się: przebudowę budynku gospodarczego, w którym znajduje się kotłownia sali wiejskiej, budowę wiaty rekreacyjnej przyłączonej do ściany budynku gospodarczego oraz ciągi jezdne, piesze z elementami małej architektury i zagospodarowania terenu tj. ławki i oświetlenie. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. wykonanie dokumentacji projektowej architektoniczno– budowlanej, 2. wykonanie dokumentacji projektowej instalacji sanitarnej: wod.– kan., ciepłej wody użytkowej wraz z instalacją kolektorów do zasilania zasobnika; kotłowni centralnego ogrzewania (na pellet) i instalacji wentylacyjnej, 3. wykonanie dokumentacji projektowej instalacji elektrycznej wraz z panelami elektrycznymi, 4. opracowanie koncepcji przebudowy i modernizacji budynku, 5. wykonanie badań gruntu i odkrywek istniejących ław fundamentowych, 6. opracowanie ekspertyzy technicznej budynków ich stanu technicznego, przydatność do dalszego użytkowania z uwzględnieniem oddziaływania wywołanego projektowaną przebudową budynku, 7. akceptacja koncepcji przebudowy i modernizacji sali wiejskiej przez Zamawiającego, 8. uzyskanie wszelkich pozwoleń i akceptacji koniecznych do realizacji zamierzenia projektowanego oraz jego oddania do użytkowania po zakończeniu prac, 9. wykonanie zaprojektowanego remontu zgodnie z zaakceptowanym projektem. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Folsztynie w ramach realizacji operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” w ramach Programu rozwoju Obszarów wiejskich na latach 2014-2020” 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego opracowanego przez ARTES Projektowanie i realizacja budownictwa mgr inż. Artur PREIHS, ul. rubinowa 89, 64-920 Piła dla zadania związanego z „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Folsztynie w ramach realizacji operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na latach 2014-2020” 2. Przedmiotem inwestycji jest Sala wiejska w znajduje się w Folsztynie, na działce oznaczonej nr geodezyjnym 129/68, powierzchnia działki 215m2, (w całości zabudowana budynkiem sali wiejskiej). Zaplecze budynku sali wiejskiej (jego kotłownię) stanowi budynek gospodarczy znajdujący się na działce 129/16 oddzielony od sali wiejskiej działka (drogową) o nr 129/7. Obiekt, którego dotyczy przedmiot zamówienia to budynek parterowy o powierzchni użytkowej 190,86 m2, w nieznacznej części podpiwniczony, pełniący funkcję sali wiejskiej do celów kulturalno–oświatowych lokalnej społeczności. Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej, ściany murowane z cegły pełnej, przykryty dachem dwuspadowym o nachyleniu połaci ok. 20%, krytym blachodachówką. W budynku znajduje się sala główna z podestem scenicznym oraz pomieszczeniami gospodarczym i sanitariatem. Budynek jest wyposażony w instalacje elektryczną (oświetleniowa i gniazd wtykowych), oraz instalacje sanitarne: wodociągową (z podłączeniem do gminnych sieci infrastrukturalnych), instalację kanalizacyjną (z odprowadzeniem ścieków bytowo — gospodarczych do lokalnego zbiornika bezodpływowego), instalację c.o. (łącznie i instalacją c.w.u. zasilaną miejscowo z kotłowni z piecem na paliwo stałe zlokalizowane w sąsiednim budynku gospodarczym). Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Wieleń, obowiązującymi przepisami, oraz zamierzeniami inwestycyjnymi Inwestora, przewiduje się przebudowę dachu budynku na jedno lub dwuspadowy (w celu zlikwidowania odprowadzenia wody poprzez działkę sąsiednią nr 130 z łączącym się z budynkiem sali wiejskiej budynkiem mieszkalnym). W związku ze zmianą konstrukcji dachu budynku zajdzie konieczność wykonania wieńcy i trzpieni żelbetowych usztywniających budynek. Modernizacja budynku ma polegać na przebudowie istniejących pomieszczeń z całkowitą wymianą na nowe wszystkich urządzeń, stolarki okiennej i drzwiowej oraz wszystkich instalacji budynku. W ramach modernizacji przewiduje się zaprojektowanie nowych pomieszczeń, wiatrołapu, pomieszczeń sanitarnych (z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych) i aneksu kuchennego. Część ścian wewnętrznych budynku będzie przeznaczona do wyburzenia i przebudowy. W budynku należy wykonać wszelkie konieczne izolacje termiczne i przeciwwilgociowe, budynek posiada jedynie docieplenie ścian które nadają się w całości do wymiany. Budynek gospodarczy w którym znajduje się kotłownia, wymaga przebudowy i remontu pomieszczeń z wymianą konstrukcji dachu i docieplenia budynku. Budynek gospodarczy planuje się przebudować wydzielając w nim następujące pomieszczenia: kotłownię, magazyn sanitarno-techniczny, toalety w tym co najmniej jedną dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ponadto planuje się budowę wiaty rekreacyjnej przyłączonej do ściany budynku gospodarczego, z murowanym grillem do obsługi imprez kulturalno–sportowych. Celem prowadzonej modernizacji z rozbudową jest poprawa standardu obiektu, przystosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz stworzenie wielokierunkowych możliwości wykorzystania remontowanych pomieszczeń i istniejącej infrastruktury zewnętrznej. Obiekt powinien spełniać warunki techniczne aby mogły się w nim odbywać następujące zajęcia: taneczne, kulinarne i sportowe (gry w tenisa stołowego). Ponadto w przyszłości w budynku Zamawiający planuje wyświetlać filmy dla dzieci i młodzieży, jak również urządzać dyskoteki oraz gry i zabawy. Szczegółowy opis zawierają: - program funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 4b - przedmiary robót - załącznik nr 4a. 3. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót (m.in. utrudnienia związane dojazdem na plac budowy, wykonanie ogrodzenia tymczasowego, itp.). Ogrodzenie terenu budowy musi być trwałe i pełne (wys. min. 2,0 m) uniemożliwiające dostęp osób trzecich. Na wykonawcy spoczywa obowiązek dozorowania terenu budowy. 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, programem funkcjonalno – użytkowym oraz z dołączonymi przedmiarami robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia rękojmi i gwarancji na okres minimum 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego. Gwarancja obejmować będzie swoim zakresem wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia oraz wbudowane materiały. 6. Przed podpisaniem umowy, wykonawca którego oferta została wybrana, dostarczy zamawiającemu kosztorys ofertowy na wartość określoną w formularzu oferty (zał. 1). 7. Wykonawca robót przed wbudowaniem jakiegokolwiek materiału związanego z realizacją przedmiotu umowy, przedłoży inwestorowi dokumenty z których będzie wynikać, że zastosowane materiały spełniają wymogi określone w SIWZ. 8. Tam gdzie w programie funkcjonalno – użytkowym lub przedmiarze, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 9. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010, poz. 110 z późn. zm.). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 22.11.2019 r. r. o godzinie 10:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski SA 84 1020 3844 0000 1102 0161 3140 Uwaga nr 7: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.1.1. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 2.1.2. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 2.1.3. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 2.1.4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2.2. Wypełnione zestawienie rzeczowo – finansowe zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 2.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.5. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 2.1. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach